فرمانده انتظامی استان از کشف 680 کیلو تریاک طی عملیات موفق پلیس شهرستان "پارسیان" خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز در هرمزگان، سردار “غلامرضا جعفری” اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان “پارسیان” با انجام اقدامات اطلاعاتی طی تحقیقات شبانه روزی، اعضای یک باند بزرگ حمل مواد مخدر که فعالیت گسترده ای در این زمینه در سطح استان داشتند را شناسایی کردند.

جعفری افزود: طی هماهنگی های قضائی با تشکیل چندین اکیپ ویژه و با همکاری تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، مأموران به مسیرهای تردد قاچاقچیان در حوالی محور روستایی فومستان “پارسیان” اعزام شدند و با کنترل محورهای مربوطه پس از گذشت ساعاتی به یک دستگاه پژو۴۰۵ مشکوک و ضمن رعایت نکات انتظامی امنیتی به راننده دستور ایست دادند.

وی با اعلام اینکه راننده این خودرو بدون توجه به فرمان پلیس قصد متواری شدن از محل را داشت، اضافه کرد: با عکس العمل به موقع پلیس در تعقیب و گریزی کوتاه، این خودرو توقیف و مأموران موفق شدند، ۶۸۰ کیلو تریاک در قالب بسته های ۱۰ کیلویی کشف کنند.

جعفری با بیان اینکه قاچاقچیان قصد انتقال این محموله سنگین موادمخدر از طریق دریا به مرکز کشوراز مسیر شهرستان پارسیان داشتند، خاطر نشان کرد: دو متهم در این زمینه دستگیرو به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام