فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف131 کیلو تریاک طی عملیات موفق پلیس در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت : مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی، طی تحقیقات شبانه روزی اعضای یک باند بزرگ حمل مواد مخدر که فعالیت گسترده ای در این زمینه در سطح استان داشت را شناسایی کردند.

جعفری افزود: طی هماهنگی های قضائی، مأموران با تشکیل چندین اکیپ ویژه و با همکاری تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، به مسیرهای تردد قاچاقچیان در حوالی محور سیخوران- سیاهو  اعزام شدند و با کنترل محور های مربوطه پس از گذشت ساعاتی دو دستگاه پژو ۴۰۵ متعلق به اعضای این باند را شناسایی و ضمن رعایت نکات انتظامی امنیتی به رانندگان این دو خودرو دستور ایست دادند.

وی با اعلام اینکه رانندگان بدون توجه به فرمان پلیس قصد متواری شدن از محل را داشتند ، اضافه کرد: با عکس العمل به موقع پلیس در تعقیب و گریزی کوتاه، این دو خودرو در حالی که قاچاقچیان با رها کردن خودرو قصد متواری شدن از کوهستان داشتند توقیف و مأموران موفق شدند ۱۳۱ کیلو تریاک در قالب بسته های ۱۰ کیلویی کشف کنند.

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطر نشان کرد: ۲ متهم با سرعت عمل و توان بالای عملیاتی مأموران دستگیر و به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام