آیین کلنگ زنی دبستان ابتدایی سه کلاسه روستای علی آباد بخش سندرک با حضور مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان، فرمانده سپاه شهرستان میناب، معاون فرمانداری میناب، رئیس آموزش و پرورش بخش سندرک و سایر مسئولين به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز در هرمزگان، جلیل تراهی در این آیین گفت : امروزافتخار کمیته امداد این است که خدمت به خانواده‌های نیازمند در دورترین نقاط استان را داشته باشیم و تمام دغدغه ما دو مقوله که یکی آن توانمندسازی فکری و فرهنگی خانواده‌های معزز و دیگری توانمند‌سازی اقتصادی نیازمندان است.

تراهی افزود: در حوزه تعلیم و تربیت دانش آموزان که با رویکرد تحولی در کمیته امداد شکل گرفته است، برای قطع زنجیره فقر؛ توانمندسازی خانواده ها و شناسایی مستعدان تحصیلی را در دستور کار قرار داده ایم.

وی از کلنگ زنی دبستان ابتدای سه کلاسه روستای علی آباد منطقه محروم سندرک خبر داد و گفت: احداث این دبستان با مشارکت خیرین  نیکوکار ، کمیته امداد سندرک در روستای علی آباد بوده است که پیش بینی می شود اعتبار بالغ بر ۷۵۰ میلیون تومان برای احداث این دبستان هزینه شود.

تراهی از تمامی خیرین که بحث در محرومیت زدایی همراه کمیته امداد هستند، تقدیر و شکر نمود و افزود: باید تلاش کنیم که خانواده های دانش آموزان مستعد تحصیل حتی در مناطق محروم استان  بتوانند بدون هیچ دغدغه ای  به جز ادامه تحصیل فرزندانشان نداشته باشند.

انتهای پیام