مدیر عامل شرکت گاز هرمزگان طی دیدار با فرماندار شهرستان بندرلنگه از کلنگ زنی پروژه خط انتقال گاز به این شهرستان در چند روز آینده، خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری صبح دریانیوز، فواد حمزوی ، در ماموریت خود به  شهرستان بندرلنگه  در دیدار با فرماندار این شهرستان، افزود: پروژه خط انتقال گاز به شهرستان بندرلنگه در آبان ماه سال جاری و با حضور نماینده مردم غرب هرمزگان، رئیس و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان شهرستانی و  استانی در شهر بندرلنگه، کلنگ زنی خواهد شد.

حمزوی افزود:  پیمانکار این طرح، شرکت جهاد نصر بوده و خط انتقال گاز از سه راهی چارک به شهرستان بندرلنگه و به طول ۷۲ کیلومتر، می باشد.

وی عنوان کرد : این شرکت در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود و رفاه بیشتر مردم استان برای استفاده از گاز طبیعی،  به ایجاد زیرساخت‌ها جهت توزیع این نعمت خدادادی، اقدام کرده است.

گفتنی است ، در سفر یک روز مدیر عامل شرکت گاز به شهرستان بندر لنگه، رئیس امور مهندسی و اجرای طرح ها، رئیس روابط عمومی و رئیس اجرای طرح های این شرکت نیز حضور داشتند که به طور میدانی از تجهیز کارگاه این پروژه در شهر بندرلنگه نیز بازدید کردند.