شهردار بندرعباس گفت: کمپ تفریحی و اسکان گردشگران یکی از پروژه های سرمایه گذاری شهرداری بندرعباس در راستای رونق گردشگری می باشد

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،علیرضا احمدی منش دادستان شهر بندرعباس، رضا مدرس معاون عمرانی استاندار هرمزگان، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس و علی عامری سرپرست سازمان سرمایه گذاری شهرداری از محل احداث کمپ اسکان گردشگری و تفریحی بازدید نمودند.

مهدی نوبانی در این بازدید با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت های موجود و هم افزایی با سایر دستگاه های مربوطه به دنبال توسعه و آبادانی شهر بندرعباس هستیم، تصریح کرد: کمپ گردشگری به عنوان یک ظرفیت در بخش تفریحی و گردشگری محسوب می شود و با سرمایه گذاری مناسب و برنامه‌ ریزی لازم میتوان استفاده بهینه و حداکثری از این کمپ را برای گردشگران و شهروندان فراهم نمود.

نوبانی گفت: دادستان بندرعباس در این بازدید بر اجرای پارک های ساحلی و احداث پروژه برای اسکان مهمانان و گردشگران تاکید داشتند و با حضور خود در کمپ اسکان در تسریع روند عمرانی پروژه موافقت خود را اعلام کرد.

وی افزود: با تلاش های صورت گرفته، بخشی از این کمپ تا قبل از فرارسیدن ایام نوروز جهت استفاده شهروندان، گردشگران و مهمانان آماده می شود.

نوبانی بیان کرد: کمپ گردشگری شامل ۵۰ سوئیت اقامتی، ۲۲۰ سکوی اسکان شامل سکوی ساده و آلاچیق، سرویس بهداشتی، نمازخانه، حمام ، رستوران و غرفه های غذای محلی با گنجایش حدود هزار نفر در فضایی به مساحت ۴/۵ هکتار و در انتهای بلوار خلیج فارس جنوب فرودگاه بندرعباس با مشارکت بخش خصوصی احداث می شود .

انتهای پیام