سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان بر لزوم تعیین و فعال شدن کمیته‌های جانبی برگزاری جشنواره‌ها در جزیره هرمز، تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، علی فیروزی در سفر به جزیره هرمز با حضور در جلسه کارگروه ویژه توسعه این جزیره، به برنامه‌ریزی صورت گرفته جهت برگزاری مجموعه‌ای از جشنواره‌های متنوع با هدف معرفی هرمز در سطح وسیع و افزایش جذب گردشگر در این جزیره اشاره کرد و بیان داشت: این جشنواره‌ها از پانزدهم بهمن سال جاری تا پانزدهم اردیبهشت سال آینده، برگزار خواهند شد.

 فیروزی ادامه داد: نیاز است، کمیته‌های جانبی این جشنواره‌ها، به سرعت تعیین، مشخص و فعال شوند.

 وی با تاکید بر لزوم تعیین فضای مناسب برای برگزاری این جشنواره‌ها در جزیره هرمز، افزود: آماده سازی جاده ورودی از بندرگاه جزیره هرمز برای ارائه اطلاعات مورد نیاز به گردشگران، اختصاص محل مناسب جهت اجرای تئاتر ساحلی و خیابانی و عرضه صنایع دستی از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 فیروزی تصریح کرد: در طول سه ماه برگزاری این جشنواره‌ها، هر شب به یک عنوان نامگذاری شود و اطلاع رسانی مناسب و گسترده از طریق صدا و سیما، رسانه‌های مختلف و فضای مجازی در این خصوص صورت گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های جذب گردشگر در جزیره هرمز، بر لزوم تعیین محل مناسب و ایجاد کمپ های گردشگری و امکانات ورزش های آبی و ساحلی در این جزیره، تاکید کرد.

انتهای پیام