مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان در دیدار با فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان حاجی آباد، به نقش و اهمیت گازرسانی در توسعه هر منطقه اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، علی ذاکری، در ماموریت به شمال استان هرمزگان و شهرستان حاجی آباد ضمن دیدار با فرماندار، دهیاران و دیگر مردم این شهرستان، به نقش و اهمیت گازرسانی اشاره و افزود: بی شک، گاز محور توسعه است و با ورود این نعمت خدادادی به هر منطقه، کوی و برزن، سبب توسعه آن منطقه، اشتغال پایدار و حفظ محیط زیست می شود.

ذاکری ، عنوان کرد : با تلاش همکاران ما در شرکت گاز هرمزگان، شهر حاجی آباد به عنوان اولین شهر سبز در استان در زمینه برخورداری از گاز طبیعی، شناخته شده و باتوجه به اقلیم و شرایط آب و هوایی این شهرستان، گازرسانی به بخش احمدی، فارغان و روستاهای این محدوده نیز در اولویت شرکت گاز جهت گازرسانی قراردارد.

وی، تصریح کرد: باتوجه به شرایط آب و هوایی کشور از همه مشترکین گاز و به خصوص مشترکین در شهرستان حاجی آباد، دعوت می کنیم تا با مدیریت مصرف بهینه گاز در پویش “هرخانه یک اتاق گرم” مشارکت کنند.

مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان در رابطه با چگونگی مشارکت در این پویش و بازه زمانی آن، توضیح داد : پویش سراسری «هر خانه یک اتاق گرم» از روز پنجشنبه ۲۰ دی‌ماه به مدت یک ماه برگزار می شود و هموطنان می‌توانند در این مدت با گرم نگه داشتن صرفاً یک اتاق در هر خانه و خاموش کردن تجهیزات گرمایشی در اتاق‌های دیگر در این اقدام ملی مشارکت کرده تا مثل همیشه ثابت کنند در سختی‌ها، با تقسیم مهربانی‌ها در کنار هم هستند.

این مسئول با بیان اینکه پوشیدن لباس مناسب فصل زمستان به جای افزایش درجه حرارت محل سکونت نقش بسزایی در پایداری شبکه گاز کشور دارد، اضافه کرد: هم استانی ها می‌توانند ضمن انجام این اقدامات با ارسال نام و خانوادگی و شماره تلفن همراه به سرشماره ۳۰۰۰۱۹۴ با عنوان “شهروند مسئولیت‌پذیر” در این پویش شرکت کنند و شرکت ملی گاز ایران در پایان دوره پویش به قید قرعه به تعدادی از مشارکت‌کنندگان جوایزی را اهدا خواهد کرد.

گفتنی است در ادامه این جلسه نیز، فرماندار شهرستان حاجی آباد و دهیاران، ضمن تشکر از زحمات و خدمات ارائه شده توسط شرکت گاز هرمزگان در این شهرستان، به بیان دغدغه های خویش در زمینه گازرسانی به سایر روستاهای این شهرستان، پرداختند.

همچنین ، در این جلسه سایر همکاران در امور مهندسی و اجرای طرح ها، حراست و اداره گاز شهرستان حاجی آباد نیز حضور داشتند.

انتهای پیام