سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم دردهه مبارک فجر پس از شرکت در آیین آغاز توزیع 1000 بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک های مومنانه بین نیازمندان در جزیره قشم به مناسبت 22 بهمن با حضور در غربی ترین نقطه جزیره قشم در کنار آب های نیلگون خلیج همیشه فارس بوستان روستای باسعیدو را افتتاح کرد و با شرکت در آیین کلنگ زنی پروژه احداث راه مسیر دسترسی روستای گوری به روستای مرادی در آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستای گوری نیز حضور یافت و در پایان در میان دانش آموزان برگزیده مسابقه فرهنگی دلنوشته و نقاشی مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و والدین آنها در سالن ورزشی دبیرستان استاد شهریار و هنرستان ابن سینا روستای دولاب طی سخنانی بر ویژگی های منحصر بفرد و نقش جهانی این شهید تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،افشار فتح الهی در این سخنرانی با ستایش از شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: دشمنان فکر می کردند با ترور این شهید می توانند مانع تاثیرگذاری او در میان جامعه ایران و حتی خارج از ایران باشند، درحالی که در یکی از محروم ترین نقاط کشور در جزیره قشم بالغ بر ۳۰۰ نفر از دانش آموزان از دوستی و علاقه خودشان و از احساسات شان نسبت به شهید حاج قاسم می گویند و این نشان می دهد که دشمنان به هدف شان در ترور آن شهید نرسیدند.

فتح الهی همچنین در جمع مردم روستای باسعیدو درمحل بوستان تازه احداث این روستا طی سخنانی با نجیب خواندن مردم این روستا، محرومیت آنها را قابل قبول ندانست و با بیان طرح ها و برنامه های محرومیت زدایی از غرب جزیره سازمان منطقه آزاد قشم از گردشگران دعوت کرد تا با حضور در این روستا از جاذبه های بی بدیل طبیعی و تاریخی آن دیدن کنند.

وی همچنین درآیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستای گوری که با همت خیرین به بهره برداری رسیده است لیاقت مردم جزیره قشم را خدمات بهتر دانست و گفت: این خدمات تعهد ماست که با مشارکت خود مردم به بهترین شکل ممکن قابل ارائه است.

گفتنی است که بوستان روستای باسعیدو در زمینی به مساحت  35000 متر مربع و با سرمایه گذاری ۱۴ میلیارد ریالی سازمان منطقه آزاد قشم با اشتغالزایی مستقیم ۱۰ نفر و غیرمستقیم  15 نفر توسط مدیریت امور شهری و روستایی این سازمان احداث و به بهره برداری رسیده است. همچنین پروژه احداث راه مسیر دسترسی روستای گوری به روستای مرادی به طول ۹۷۰ متر و با سرمایه گذاری ۱۵ میلیارد ریالی سازمان منطقه آزاد قشم با اشتغالزایی مستقیم ۵ نفر و غیرمستقیم ۱۰ نفر نیز توسط مدیریت امور شهری و روستایی این سازمان اجرا می شود و تا پایان سال‌ جاری به اتمام می رسد. 

یادآور می شود که سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم را در این سفر حجت‌الاسلام حاجبی امام جمعه و سرهنگ پاسدار امیری کیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان قشم و جمعی از معاونان و مدیران سازمان همراهی می کردند.

انتهای پیام