معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: گردش نخبگان و روی کار آمدن سلايق سیاسی و فکری مختلف، باعث ایجاد تحرک در مدیریت امور محوله می شود و این چرخه و گردش مدیریتی امری طبیعی است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز درهرمزگان، علی رئوفی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری هرمزگان، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، با اشاره به آیه ۲۷ سوره مبارکه انفال، اظهار کرد: مسئولیت ها امانت هستند و اگر به وظایف خود به درستی عمل کنیم، در موقع انتقال مسئولیت به دیگران نه تنها احساس ناخوشایندی نداریم بلکه با فراغ بال و آسودگی خاطر، مسئولیت را به دیگری واگذار می کنیم.

رئوفی به مضمون حدیثی از حضرت امام حسین “علیه السلام” مبنی بر اینکه “نیاز مردم به ما، نعمتی از سوی خداوند است” نیز اشاره کرد و افزود: گردش نخبگان و روی کار آمدن سلایق سیاسی و فکری مختلف، باعث ایجاد تحرک در مدیریت امور محوله می شود و این چرخه و گردش مدیریتی امری طبیعی است.

وی همچنین با اشاره به برخی شایعه ها در فضای مجازی و محافل سیاسی در خصوص انتصاب افراد مختلف در پست های مدیریتی، گفت: طبیعی است که در دولت سیزدهم بخشی از فرمانداران، بخشداران و مدیران تغییر خواهند کرد، اما فضای مجازی از اسامی افرادی اشباع شده که پست های منتصب به افراد، هیچکدام واقعی نیست و هر چه جلوتر برویم و انتصاب ها انجام شود، این افراد متوجه اشتباه خود خواهند شد.

رئوفی ادامه داد: درخواست ما از فعالان سیاسی و فضای مجازی این است که اخبار را از منابع موثق دریافت کنند چرا که این شایعه ها باعث هتک آبروی برخی افراد در فضای مجازی می شود و با آموزه های دینی و اسلامی به هیچ وجه همخوانی ندارد.

وی همچنین ضمن قدردانی از عملکرد محمد احمدی مدیرکل پیشین دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری هرمزگان، حبیب بهادری سرپرست جدید دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری هرمزگان را از جمله نیروهای توانمند، متدین و پاکدست برشمرد.

شایان ذکر است، آیین تکریم و معارفه سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسى و امور حقوقی استانداری هرمزگان با حضور علی رئوفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، رضا مدرس معاون هماهنگى امور عمرانی استانداری هرمزگان، محمد گلستانی نژاد سرپرست دفتر استاندار و روابط عمومى استانداری هرمزگان و تعدادی از دیگر مدیران استانداری برگزار شد و ضمن قدردانی از تلاش های محمد احمدی مدیرکل سابق دفتر مدیریت عملکرد، بازرسى و امور حقوقی استانداری هرمزگان، حبیب بهادری به عنوان سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسى و امور حقوقی استانداری هرمزگان، معرفی شد.