نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس از مدیر و دبیر ستاد اقامه نماز مخابرات منطقه هرمزگان تقدیر کرد .

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، گردهمایی یک روزه دبیران ستاد اقامه دستگاههای اجرائی استان با حضور عبادی زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس ، اعتمادی مدیر ستاد اقامه نماز استان و مشاور استاندار ، حیدری مدیر مخابرات منطقه و دبیران ستاد اقامه نماز در سالن اجتماعات شهید سلیمانی مخابرات منطقه برگزار شد .

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه حضور در ستاد اقامه نماز شغل نیست بلکه یک تکلیف جهت تحقق دستور الهی و اقامه نماز در جامعه است ، اظهار کرد: نماز بهترین راه برای زمینه سازی و اجرای سایر فرایض الهی در جامعه است و تحقق آن باعث حرکت همگانی به سوی رستگاری می شود .
عبادی زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس در این نشست با اشاره به اینکه اقامه نماز امر بسیار مهمی است ، عنوان کرد : مهمترین ماموریت صاحبان قدرت و مدیران و مسئولین تلاش در راستای ترویج فرهنگ و اقامه نماز در جامعه است .

وی یادآور شد :همه مسئولان اجرایی باید در فرهنگ سازی اقامه نماز سهم داشته باشند و از منظر قانون الهی به بحث اقامه نماز نگاه کنند .

مدیر ستاد اقامه نماز هرمزگان نیز در این همایش با تشکر از میزبانی مخابرات منطقه و نیز عملکرد موفق این شرکت در اقامه نماز خاطر نشان کرد : نماز زیباترین و جامع ترین عبادتی است که بیشتر ما را به خدا نزدیک می‌کند.

محمد اعتمادی ادامه داد : نماز نه تنها بهترین اعمال در دنیا بر که بهترین اعمال در قیامت نیز است یعنی برتری و امتیاز بر سایر اعمال نیک و پسندیده و محدود و منصوب به دنیا نیست بلکه برتری برای نماز در آخرت نیز محفوظ است.

اعتمادی سپس در خصوص برگزاری نماز ظهر عاشورا ، سامانه سجاده و جشنواره فجر نماز توضیحاتی را ارائه کرد .

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان نیز در سخنانی ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) ، حضور دکتر عبادی زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه ، دکتر اعتمادی مدیر ستاد اقامه نماز استان و دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه های اجرائی را در مخابرات منطقه خیر مقدم گفت و تصریح کرد : اهمیت فریضه نماز ابتدا باید درخانواده شکل بگیرد ، تا فرزندان با علم و آگاهی و علاقه به انجام این فریضه الهی تشویق شوند .

مهدی حیدری ، عنوان کرد : با اخلاقی حسنه و برنامه ریزی های مناسب می توان فرهنگ نورانی نماز را در محیط های مختلف اعم از اداری و مراکز علمی و آموزشی منتقل کرد .

در پایان این جلسه نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس با اهدای لوح تقدیر از مهدی حیدری مدیر منطقه هرمزگان و اسلام صادقی دبیر ستاد اقامه نماز به جهت عملکرد موفق مخابرات منطقه در امر نماز تجلیل کرد .

انتهای پیام