رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرعباس از انجام گشت حفاظت از اراضی ملی و طبیعی جهت جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی در مناطق کلذرت، پاقلاتان، چاه فعله و چوج شهرستان بندرعباس خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، روح الله وفاکیش گفت : به منظور پیشگیری از تخریب اراضی ملی و طبیعی و تشدید برخورد با متخلفان ، گشت حفاظتی  از اراضی ملی و طبیعی  در  مناطق کلذرت، پاقلاتان، چاه فعله و چوج توسط مامورین یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان بندرعباس صورت گرفت .

وی افزود: نیروهای پاسگاه  حفاظت این اداره به صورت ۲۴ساعته مشغول گشت زنی و مراقبت از اراضی ملی و طبیعی هستند و با مشاهده هرگونه تخریب،تصرف و آتش سوزی اراضی منابع طبیعی با تخریب کنندگان عرصه ها مطابق قانون برخورد می کنند.

وفاکیش  گفت :پاسگاه حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری  به صورت شبانه روزی آماده دریافت هرگونه اخبار در مورد تخریب و تصرف و آتش سوزی از طریق شماره تلفن۱۵۰۴می باشد.

بازدید از  محدوده تصرفی موضوع پرونده تصرف عدوانی در منطقه باغو شهرستان بندرعباس

رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان بندرعباس از  بازدید محدوده تصرفی  موضوع پرونده  تصرف عدوانی در منطقه  باغو به همراه کارشناس رسمی دادگستری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری هرمزگان:روح الله وفاکیش گفت: گشت زنی در راستای حفاظت از اراضی ملی به صورت مستمر انجام میشود وکمترین تصرفات با جدیت کامل دنبال وبا متخلفین در چارچوب قوانین ومقررات قاطعانه برخورد خواهدشد .

وی افزود:  یگان حفاظت این اداره بصورت شبانه روزی وایام تعطیل آماده دریافت وبررسی هرگونه اخبار درخصوص تخریب وتصرف اراضی ملی،قطع درخت وآتش سوزی از طریق سامانه۱۵۰۴یگان حفاظت می باشد.

کشف و تخریب دو باب کوره ذغال سازی غیرمجاز در شهرستان بندرلنگه

سرپرست  اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه از بررسی میدانی از کشف و تخریب۲ باب  کوره زغال سازی غیرمجاز در منطقه مهرگان و چاه مسلم بخش مرکزی شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ حمید حسین پور گفت :  قاچاق چوب و زغال ، عامل تخریب جنگل های خودرو و دست کاشت  می شود، اما سودجویان برای رسیدن به سودهای کلان و بازار سیاه پررونق زغال اقدام به قطع درختان و زغال گیری می کنند. 

وی افزود: حفظ و نگهداری جنگل ها با توجه به خشکسالی حاکم بر منطقه و همچنین هجوم ریزگردها، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

حسین پور خواستار همراهی و همکاری اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستان با نیروهای حفاظتی شد.

وی گفت : اداره منابع طبیعی شهرستان بندرلنگه به صورت شبانه روزی آماده دریافت هرگونه اخبار در مورد تخریب و تصرف و آتش سوزی از طریق شماره تلفن ۱۵۰۴ و ۱۳۹ می باشد.

انتهای پیام