هرمزگان مسئولان عالی رتبه استان هرمزگان حضور پرشور آحاد مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را مظهر شکوه ملت ایران قلمداد کردند.

 به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ، ۲۲ بهمن را بزرگ‌ترین افتخار انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: مردم ایران با وجود تمام انتقادات و مسائلی که دارند پای انقلاب خود ایستادند و دشمن نیز به این مهم رسیده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده  انقلاب اسلامی را برای تمام کشورهای مقاومت و مردم مستضعف و بی پشتوانه دنیا الهام بخش ذکر کرد و افزود: برگزاری با شکوه مراسم ۲۲ بهمن پیام  مهمی برای کشورهای دوست جمهوری اسلامی ایران مخابره کرد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به فضای مسموم تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی طی چند روز گذشته، ابراز کرد: ملت ایران امروز ۲۲ بهمن جواب عوامل پشت صحنه دشمن و مثلث عبری، عربی و غربی را به خوبی داد و یکی از تفاوت‌های دهه فجر امسال با سال‌های گذشته نیز همین امر بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به متفاوت بودن دهه فجر امسال با سال‌های گذشته، بیان داشت: دهه فجر، رخداد و مانور عظمت انقلاب اسلامی که توسط ملت رقم خورد، پاسخی دندان شکن برای دشمنان بود.

وی، با بیان اینکه انقلاب اسلامی از تندبادهای بسیار بزرگ‌تری عبور کرده است، مطرح کرد: دشمن روی تغییر نسل و گسست بین نسلی برای رسیدن به اهداف شوم خود حساب کرده بود و سعی در تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشت.

امام جمعه بندرعباس در پایان با اشاره به تصمیم حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر عفو برخی از محکومان ماه‌های گذشته عنوان کرد: این تصمیم حکیمانه بسیاری از فتنه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را نقش بر آب کرد و حضور مقتدرانه، موثر و همه جانبه در برنامه‌های دهه مبارک فجر با تمرکز بر جریانات و تشکل‌های مردمی نشان داد همچنان مردم پای انقلاب خود ایستاده اند.

استاندار هرمزگان ، افزود: ۲۲ بهمن تجلی اراده بزرگ مردمان ایران زمین در کالبد انقلاب اسلامی است که پایان تحقیرشان توسط دیکتاتوران را به جشن حماسی مبدل کرده اند.

مهدی دوستی خاطرنشان کرد: امروز اجتماع مردم در هرمزگان تحقق نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی را چنان مانند پتک آهنین بر فرق  فرزندان کودتا، تجزیه طلبان، منافقان و طماعان تمامیت ارضی ایران اسلامی فرود آورد تا خاطر ننگین شان به یاد داشته باشد که از نسل همان زنان فداکار و مردان جان برکف انقلاب، رشید فرزندانی مقتدرانه حافظ وجب به وجب آب و خاک ایرانند و آگاهانه وفاداری خود را به آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری به گوش جهانیان رساندند.

وی بیان داشت: اینگونه که مردم در عرصه و میدان هستند، بار دیگر خط بطلانی کشیده شد بر خیال خام دشمنان و کوبنده تر از قبل تودهنی به آن ها زده شد تا بدانند رشادت ها، مصائب و خون های جوانان وطن در راه استقلال، آزادی و رسیدن به جمهوری اسلامی فراموش شدنی نیست و تا همیشه تاریخ، جمهوری اسلامی ایران استوار ایستاده است.

عالی ترین مقام دولت در هرمزگان عنوان کرد: در برابر روح فداکار و روحیه استکبارستیز مردم هرمزگان با کمال خضوع سر تعظیم فرود می آورم و به حرمت فرزندان شهید هرمزگان در انقلاب و دفاع مقدس در پاسداری از حرم و دفاع از امنیت و آسایش قسم یاد می کنم که جز در مسیر ولایت وخدمتگزاری به شما گام برندارم.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، نشان‌دهنده‌ عزم عمومی و اقتدار ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر زیاده خواهی‌های سران سلطه و مستکبرین و نماد پرشکوه همبستگی، وحدت و همدلی این ملت آزاده و سربلند است.

مجتبی قهرمانی مطرح کرد: این روز الهی و تاریخی در حقیقت روز بر افراشته شدن بیرق خونین حق خواهی و ستم ستیزی، روز تحقق وعده حق تعالی و به ثمر نشستن انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و پشتیبانی آحاد ملت بزرگ ایران است.

وی ادامه داد: در همین راستا و همزمان با چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشأن(ره) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی، ضمن تجدید میثاق با مقام عظمای ولایت، مردم همیشه در صحنه و غیرتمند استان هرمزگان بار دیگر نشان دادند با حضور باشکوه و گسترده خود در راهپیمایی وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن یوم ا.. ۲۲ بهمن، برگ زرین دیگری را بر کتاب پرافتخار حماسه‌آفرینی‌های ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی افزودند و یک‌بار دیگر عزم و اراده خود را در حمایت همه جانبه از انقلاب اسلامی و پاسداری از دستاوردهای عظیم آن در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشتند.

انتهای خبر/