استاندار هرمزگان در نشست بررسی پروژه‌های خرد و کلان استان هرمزگان گفت : ۱۲۶ زمین چمن ورزشی در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید .

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مهدی دوستی در نشست بررسی پروژه‌های خرد و کلان استان هرمزگان ، صدور اسناد مالکیت برای املاک و خانه‌های مردم در جزیره‌ی هرمز و محلات بافت فرسوده را جزو تکالیف اولویت‌دار استان دانست و گفت : تلاش خواهیم کرد تا سفر ریاست جمهوری به استان حدود ۵ هزار سند مالکیت را تحویل مردم دهیم.

وی از برنامه‌ریزی برای آغاز عملیات اجرایی ۶۵ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت : برنامه‌ی ما این است که بتوانیم ۸ هزار واحد مسکونی را قبل از پایان سال به بهره‌برداری برسانیم و تحویل مردم دهیم.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، در بررسی پروژه‌های بخش ورزش عنوان‌کرد: تا سفر ریاست جمهوری به استان ۱۲۶ زمین چمن ورزشی و حدود ۱۰ سالن ورزشی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تاکید‌ کرد : بیش از ۷۰۰ مکان ورزشی نیز در قالب طرح مردمی‌سازی اماکن دولتی در حال آماده‌سازی است تا در اختیار مردم قرار بگیرد و مردم بتوانند از آن‌ها استفاده داشته باشند.

دوستی آبرسانی را یکی از اصلی‌ترین محورهای کار در سال جاری معرفی کرد و بیان‌کرد: آبرسانی به بیش از ۱۸۰ روستا و چهار شهر استان در دستور کار قرار گرفته است که امیدواریم تا موعد زمان سفر ریاست جمهوری به استان آماده‌ی بهره‌برداری شوند.

وی همچنین از آغاز ۵ سد بزرگ در شرق هرمزگان ذیل طرح مهار رواناب‌های مرزی مکران خبر داد. استاندار هرمزگان، اشاره‌ای به ایجاد زیرساخت فیبرنوری برای اتصال ۲۵ هزار خانوار در استان، افزایش ۶۰ سایت تلفن همراه و توسعه فیبرنوری به بشاگرد داشت و با تاکید بر لزوم هوشمندسازی مدارس، گفت: نخستین مدرسه‌ی تمام هوشمند کشور در جزیره‌ی هرمز راه‌اندازی خواهد شد.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه بیش از ۳۰۰ کلاس درس در سطح استان قرار است هوشمندسازی شود، تاکید‌ کرد : احداث بیش از ۸۰۰ کلاس درس در دستورکار دولت است که پیش از سفر ریاست جمهوری به اتمام خواهد رسید.

انتهای خبر /