رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: یک قطعه از اراضی خالصه دولتی واقع در خارج از محدوده طرح هادی روستای جیجیان جزیره قشم به مساحت دوهزار و ۵۰۰مترمربع از سوی این یگان رفع تصرف شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ؛ مصطفی مازندرانی ارزش تقریبی این اراضی رفع تصرف شده را دومیلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: رفع تصرف این اراضی وفق دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و با همکاری مامورین پلیس اقتصادی فرماندهی انتظامی این شهرستان انجام شد.


رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: عملیات رفع تصرف، تخریب سد و بند خاکی و اعاده به وضع سابق این اراضی از سوی ماموران یگان بدون حادثه یا مشکلی صورت گرفت.


مازندرانی با تاکید بر تداوم این این گونه اقدامات برای احقاق حقوق مردم جزیره از حمایت های قانونی رضا صفایی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و همچنین از فرماندهی انتظامی این شهرستان و سایرمسئولینی که در این امر با یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم همکاری داشته اند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.