مدیر کل کمیته امداد استان هرمزگان در نشستی خبری در جمع خبرنگاران ، گفت : ۴۷۰ پایگاه شور عاطفه ها جهت حمایت از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد در هرمزگان دایر شد .

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، جلیل تراهی ، با اعلام اینکه  شورعاطفه ها از ۱۵  شهریور سالجاری با« شعار باهم مشق محبت بنویسیم » آغاز شد ، افزود : در آغاز بازگشایی مدارس ۴۳ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی تحت حمایت هستند.

تراهی ، با اشاره به اینکه۴۵۰۰ دانشجو در حال تحصیل در دانشگاه ها تحت حمایت داریم،  عنوان کرد: در  کنکور امسال ۹۲ دانش آموز تحت پوشش ما در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدند .

وی ، با بیان اینکه کمک های ما در دو مرحله جشن عاطفه  ها در مهر ماه و جشن نیکوکاری در نوروز در دستور کار داریم ، خاطرنشان کرد: خود اتکایی خانواده ها و جامعه هدف کمیته امداد امام،  از دغدغه های ماست .

مدیر کل کمیته امداد استان هرمزگان با اشاره به اینکه امیدوارم بتوانیم توانمند سازی اقتصادی را رقم بزنیم ، ادامه داد: اگر قرار است زنجیره فقر قطع شود فرزندان ما باید صاحب کرسی های کشوری شوند و این محقق می شود.

تراهی با تاکید بر  توسعه فرهنگ ایثار، نیکوکاری ، احسان و انفاق ، بیان داشت : هزینه جهت ادامه تحصیل دانش آموزان نخبه تحت پوشش کمیته امداد امام اولویت این ارگان است .

این مسئول اضافه کرد : توانمند سازی فکری خانواده ها و نیازمندی های دانش آموزان در مرحله اول و سپس توانمند سازی اقتصادی را در دستور کار داریم .

وی ، ابراز داشت : ۲۰۰ هزار پاکت کمک های شورعاطفه ها تهیه شده است که همزمان با بازگشایی مدارس در بین دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد هرمزگان توزیع می شود .

مدیر کل کمیته امداد استان هرمزگان ، با بیان اینکه در مدت مشابه سال گذشته کمک های جمع شده در شور عاطفه ها مبلغ ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بود ، تصریح کرد : خیرین می توانند غیرحضوری از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۲۲۲ یا با شماره گیری #۰۷۶*۸۸۷۷* کمک های نقدی خود را واریز کنند .

وی با بیان اینکه شرکت فولاد هرمزگان و پالایش نفت بندرعباس در زمینه عمل به مسئولیت اجتماعی خود به ترتیب سرپرستی  10 هزار فرزند و ۵ هزار فرزند را تقبل کرده اند ، اعلام کرد : فولاد هرمزگان با امضای قراردادی طی هفته آتی سرپرستی ۱۰ هزار فرزند دیگر را متقبل می شود و بزرگترین حامی معنوی فرزندان در بحث مسئولیت های اجتماعی با سرپرستی جمعا ۲۰ هزار فرزند دارد.

تراهی ، با بیان این موضوع که  از ۳۱ شهریور تا یکم مهر ماه امسال  با ۲۰۰ دانش آموز هرمزگانی در شهرستان میناب به استقبال پانسیون مطالعاتی می رویم ، در این خصوص توضیح داد : این پانسیون به مدت ۹ روز با حضور اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف برای اولین بار در هرمزگان برگزار می شود و ما دومین استان در کشور هستیم که امتیاز برگزاری این رویداد را داریم .

خبرنگار : جمیله دبیری نیا

انتهای پیام