رييس كميته خدمات شهري و روستايي ستاد اجرايي خدمات سفر قشم از فعاليت ۵۸۰ پاكبان و ۳۸۰ سبزبان براي ارائه خدمات مطلوب به گردشگران نوروزي هستند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، شریف شریفی نژاد با اعلام این مطلب افزود: این افراد در شهرهای قشم، درگهان، بنادر لافت و پهل، سواحل و معابر برون شهری و سایت های گردشگری خدمات ارائه می کنند.

شریفی نژاد ادامه داد: ۲۴ دستگاه شیفت پرس، ۲۰ دستگاه پیکاپ، ۹ دستگاه تانکر آبرسانی و ۳ دستگاه تانکر تخلیه سپتیک به صورت شبانه روزی در کمیته خدمات شهری و روستایی فعال هستند.

وی ، تصریح کرد: با توجه به حضور پرتعداد گردشگران کمپ پارک ها و بنادر جزیره، با افزایش نیرو در این نقاط تلاش داریم تا خللی در روند نظافت و پاکیزگی ایجاد نشود.

رییس کمیته خدمات شهری و روستایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم یادآور شد: حضور گسترده گردشگران در سطح جزیره موجب شده تا با به کارگیری ظرفیت تمام نیروها، راه اندازی شیفت های فشرده و به کارگیری حداکثر توان ماشین آلات ارائه خدمات نسبت به قبل از نوروز چند برابر شود.

وی از همه گردشگران و قشموندان تقاضا کرد تا با رعایت بهداشت و نظافت، همکاری لازم با نیروی های زحمت کش خدمات شهری و روستایی را داشته باشند، تا نوروزی به یادماندنی برای همگان رقم بخورد.

 

انتهای خبر /