معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد هرمزگان گفت: پنج هزار دانش آموز نیازمند هرمزگانی به منظور حضور در کلاس های درس نیازمند همراهی و مشارکت خیران و نیکوکاران هستند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ؛ سیاوش عامری، معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد هرمزگان در این خصوص اظهار داشت: پویش شور عاطفه ها امسال با شعار «باهم مشق محبت بنویسم» برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد آغاز شده که در همین راستا حدود پنج هزار دانش آموز نیازمند هرمزگانی به منظور حضور در کلاس های درس نیازمند همراهی و مشارکت خیران و نیکوکاران هستند.


عامری با بیان اینکه یکی از نیازهای اساسی در شرایط کنونی و بیماری کرونا برای دانش‌آموزان تهیه تجهیزات آموزش غیرحضوری از جمله تبلت است، افزود: تاکنون هم‌استانی‌های خیر بیش از ۳۸۲ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به «شور عاطفه‌ها» امسال کمک نموده‌اند و این رویداد نیز تا ۱۱ مهر ماه ادامه خواهد داشت.


ایشان با تأکید بر اینکه این نهاد بیشتر بر اهدای کمک‌ها به‌صورت غیرحضوری است، تصریح کرد: روش های الکترونیکی متنوع برای سهولت در پرداخت کمک‌ها در نظر گرفته‌شده است و مردم خیراندیش استان می‌توانند از طریق کد دستوری #۱۰۷۶۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۲۲۱ به یاری دانش آموزان نیازمند بشتابند.


معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد هرمزگان با اعلام اینکه دانش‌آموزان تحت حمایت دارای استعداد و توانایی‌های بسیاری هستند که اگر به صورت مستمر به آنها کمک شود که در آینده به افرادی موفق تبدیل خواهند شد، بیان داشت: امیدواریم با مشارکت چشمگیر مردم نیک‌اندیش در «شور عاطفه‌ها» بتوانیم نیازهای اساسی آنها را برای تحصیل و علم‌آموزی برطرف کنیم.