از شركت تامين و توسعه زير ساخت خليج فارس در دومين جشنواره ملي حكمت بعنوان واحد منتخب در حوزه حمايت از كالاي ايراني تقدير شد.

به گزارش صبح دریانیوز، در دومین جشنواره ملی حکمت که با محوریت حمایت از کالای ایرانی ، میعاد ملی ،تولید داخلی در محل مرکز همایش های صدا و سیما باحضور معاون وزیر صمت و مدیران ارشد صنایع و واحد های تولیدی از سراسر کشور برگزار شد از  دکتر شهروز شجاعی مدیر عامل شرکت تامین و توسعه زیر ساخت خلیج فارس  با اهدای تندیس و لوح ویژه تقدیر شد.

راهکارهای تحقق اقتصاد دانش بنیان واشتغال مولد، کار و سرمایه و ارتقاء تولید ملی ،بررسی نقش تولید کنندگان حاکمیت در حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی ،ره یافتهای توانمند سازی صنایع ملی از طریق توسعه صادرات و دیپلماسی و معرفی مدیران و سازمان های برگزیده اقتصادی مطابق ماده ۲۰ سیاستهای ابلاغی اقتصاد مقاومتی از جمله موضوعات  مورد بحث در این جشنواره بود.

شایان ذکر است شرکت تامین و توسعه زیر ساخت خلیج فارس به عنوان مجری  طرح بزرگ سامان دهی فاضلاب بندرعباس و انتقال پساب بازیافت شده ان به صنایع مولد،  مبتکر شیوه های بدیع دانش بنیان با استفاده از ایده ها و امکانات داخلی است.

پایان خبر/