مدیر مخابرات منطقه هرمزگان در مرکز سامد، پاسخگوی تماس‌های تلفنی مردم استان بود.

به گزارش  صبح دریا نیوز، «حسن هاشمی»، مدیر مخابرات منطقه هرمزگان در راستای تحقق حقوق شهروندی و تعامل بیشتر با مردم، با حضور در مرکز سامد استان، به سوالات و درخواستهای شهروندان و مشتریان پاسخ گفت و پیگیر رفع مشکلات آنان شد.

در این جلسه که از ساعت ۱۰ الی ۱۱ برگزار شد ، از سوی شهروندان شهری و روستایی استان موارد درخواستی مطرح و پاسخ مربوطه نیز داده شد. مدیر مخابرات منطقه هرمزگان در حاشیه این حضور اظهار داشت : مشترکان می توانند مشکلات و در خواست های خود را از طریق سامانه های رایگان مخابراتی از قبیل ۲۰۱۱۷( رفع خرابی تلفن ثابت )، ۲۰۲۰ ( پشتیبانی، فروش و خدمات پس از فروش اینترنت خانگی) و ۹۹۹۰ (خدمات غیر حضوری تلفن همراه اول) و۲۰۰۰( دریافت و پرداخت قبوض تلفن ثابت و همراه و وصل آنی بعد از پرداخت قبض) و ۱۱۸ ( پاسخگویی اطلاعات تلفنی) پیگیری و همکاران در کمترین زمان ممکن نسبت به درخواست های و مطالبات آنها اقدام می کنند.

گفتنی است سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه هم استانی های گرامی می توانند براحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست ها و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری نمایند.

پایان خبر/