عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس برگزاری مسابقات ورزشی در سطح محلات و دستگاه های اجرایی را باعث ایجاد انگیزه، نشاط و ارتقای سطح سلامت جسمی و روانی جامعه دانست.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، احمد کناری نژاد با اشاره به اینکه خوشبختانه به مناسب ماه مبارک رمضان مسابقات ورزشی گسترده ای در سطح محلات، شهر و دستگاه های اجرایی برگزار شد، افزود: استقبال گسترده علاقه مندان چه به عنوان ورزشکار چه به عنوان تماشاگر نشان دهنده نفوذ ورزش در جامعه و علاقه مندی گسترده به آن است پس باید بدانیم که از این طریق می توان در جهت رشد فرهنگ اجتماعی حرکت کرد.

کناری نژاد  هدف از برگزاری مسابقات ورزشی را ایجاد انگیزه، افزایش شور، نشاط، امید و ارتقای سطح سلامت جسمی و روانی جامعه دانست و عنوان کرد: هر چقدر آحاد مختلف جامعه به ویژه کارکنان دستگاه‌های اجرایی شاداب‌تر، بانشاط‌ تر و سلامت‌تر باشند، رضایت مندی شغلی و بهره وری کاری آنان بیشتر خواهد بود.

وی ، اضافه کرد : مسابقات ورزشی در افزایش سهم ورزش در سبک زندگی سالم و فعال سهم به سزایی دارند. ما تلاش کردیم تا این مسابقات را در راستای برنامه توسعه ورزش فرهنگیاَن برگزار کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس  مطرح کرد: براساس چشم‌اندازی که در شورای اسلامی شهر بندرعباس داتشیم، منویات مقام معظم رهبری را مانند چراغی راه دانسته و طبق فرمایش ایشان در بیانیه گام دوم انقلاب، نیروی انسانی را بزرگ‌ترین سرمایه کشور دانستیم.

کناری نژاد با اشاره به اینکه سند تحول بنیادین است که از همان ابتدا به عنوان نقشۀ راهی برای برنامه‌ها و فعالیت‌های‌مان بود، تصریح کرد: تربیت بدنی و ورزش از عوامل بسیار مهم برای دستیابی به توسعه و پیشرفت است همینطور اینکه در موجب سلامت روان می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات ورزشی در افزایش سهم ورزش در سبک زندگی سالم و فعال سهم به سزایی دارند، خاطرنشان کرد: ورزشی نقش مهمی درسلامتی ، همگرایی و سیاست اجتماعی ایفا میکند و برگزاری رویدادهای ورزشی می تواند تأثیرات بسیاری را در ایجاد انگیزه برای روی آوردن به ورزش در افراد مختلف جامعه داشته باشد. بسیاری از تحقیقات حاکی از آنند که در زمان برگزاری رویدادهای ورزشی ، توجه مردم به ورزشی و اثرات مثبت آن افزایش فراوان یافته است.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در پایان با اشاره به اینکه طرحی برای برگزاری جشنواره ورزشی در ۴ حوزه تخصصی به شهرداری بندرعباس ارائه شده است، یادآور شد : امیدوارم هرچه زودتر نسبت به این موضوع نیز از سوی شهرداری بندرعباس با یک مطالعه  کارشناسی، نتیجه اش اعلام شود تا در سالجاری شاهد برگزاری آن در سطح شهر بندرعباس باشیم .

انتهای خبر /