دبیر کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت:ظرفیت های ایزوایکو هم می تواند به اشتغال زایی در کمک کند و هم در طرح های توسعه ای در کشور به کارگیری شود.

به گزارش صبح دریانیوز، عبدالعلی رحیمی مظفری، دبیر کمیسیون انرژی و نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه ایزوایکو در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پخش و پتروشیمی در تهران با اشاره به دیدار با دکتر سلمان ضربی، مدیرعامل این شرکت عنوان کرد:  جای بسیار خوشوقتی دارد و خوشحالم که ایزوایکو دقیقا در حوزه هایی  فعالیا میکند که اولویت های کمیسیون انرژی است.

وی افزود : یکی از این اولویت ها موضوع خودکفایی در حوزه نفت با توجه به  نیاز به فشارافزایی میادین نفت و گاز است و غالب منابعی که در این حوزه فشار وجود دارد، در حوزه دریاست.

دبیر کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: ایزوایکو  اعلام آمادگی کرده است که می تواند هاب های جدیدی  در این حوزه داشته باشد که قطعا این موضوع را در کمیسیون  مطرح و پیگیری خواهیم کرد.

رحیمی، مطرح کرد:  پتانسیل و  زیر ساخت هایی که در این شرکت وجود دارد هم می تواند به اشتغال زایی کشور کمک کند و هم  می تواند در فازهای توسعه ای خصوصا در مناطق میادین مشترک اثرگذار باشد، که از این جهت این  موفقیت  را به شرکت تبریک گفته  و با هماهنگی به عمل آمده به زودی  به اتفاق اعضای کمیسیون انرژی مجلس بازدیدی از این شرکت  خواهیم داشت تا بتوانیم بیشتر با توانمندی ها، پتانسیل ها و همکاری هایی که می توانند داشته باشند آشنا شویم.

پایان خبر/