مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، گفت: سامانه جامع جستجوی شغل برای ارتباط بین کارجویان و کارفرمایان از سوی وزارت متبوع در کشور راه‌اندازی و برای معرفی کارجویان استان به کارفرمایان فعال شده است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، هادی ابراهیمی با تشریح فعالیت هایی که از طریق سامانه جدید جستجوی شغل صورت می گیرد ، اظهار کرد : این سامانه به نشانی https://shoghl.mcls.gov.ir و در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه اندازی شده است تا کارفرمایان، نیروی کار مورد نظر را بر اساس فرصت های شغلی اعلامی خود یافته و نیرو‌های کار نیز اطلاعات خود مانند تحصیلات و مهارت‌ها و سوابق کاری را در این سامانه بارگذاری کنند .

ابراهیمی خاطر نشان کرد :  تاکنون موسسات کاریابی‌های کشور تحت سامانه منسجمی که شامل همه ذی نفعان بازار کار باشد فعالیت نداشته اند لذا سامانه ملی جستجوی شغل راه اندازی شد تا این کاریابی‌ها خدمات خود را در بستر وب به مردم ارائه کنند.

وی افزود: کاریابی های فعال استان هرمزگان می توانند با اتصال به این سامانه در فرآیند کاریابی و تامین شغل برای کارجویان اقدام کنند.

ابراهیمی گفت:  با راه اندازی این سامانه، موسسات کاریابی فرصت های شغلی را بارگذاری نموده  و کارفرمایان فرصت های شغلی مورد نیازشان را به ثبت می رسانند، کارجویان نیز می توانند به مرور رزومه ها و توانمندی های خود را در سامانه بارگذاری کنند و نظارت مستمر ومداوم بر فعالیت های کاریابی ها در کشور از سوی وزارت متبوع در این بستر انجام می شود.

وی با اشاره به سایر امکانات برای کارجویان در این سامانه ابراز کرد: یکی دیگر از مزیت‌های این سامانه این است که وقتی اطلاعات کارجویان ثبت می‌شود، چنانچه به مهارت خاصی نیاز داشته باشند سازمان فنی و حرفه‌ای ورود کرده و می‌تواند با پیش بینی نیروی کار موجود، کارجویان را به سمت مهارت آموزی هدایت کند.

مدیرکل تعاون، کار و‌رفاه اجتماعی هرمزگان در پایان تصریح کرد : سامانه جستجوی شغل یک فضای مناسب برای درخواست نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان استان بوده که از این طریق در کمترین زمان ممکن می‌توانند نیروی مورد نیاز خود را تامین کنند.

با کلیک بر روی لینک زیر می توانید از خدمات این سامانه بهره مند شوید:

https://shoghl.mcls.gov.ir

انتهای پیام