روابط مخابرات منطقه هرمزگان اعلام کرد: سریعترین راه برای رفع خرابی خطوط تلفن ثابت این است که مشترکان در صورت اطمینان از عدم خرابی داخلی ، ضمن تماس با سامانه 20117 نسبت به ثبت شماره تلفن ثابت و شماره همراه خود، اقدام نمایند.

به گزارش صبح دریا نیوز، محسن دیانت مسئول روابط عمومی با اعلام این مطلب گفت : مشتریان تلفن ثابت در صورت وجود اختلال، قبل از تماس با سامانه ۲۰۱۱۷، با اتصال یک دستگاه گوشی تلفن که از سالم بودن آن مطمئن هستند به کابل ورودی محل زندگی خود از خراب بودن تلفن اطمینان حاصل نمایند و پس از بررسی و اطمینان از بروز مشکل در خط تلفن ثابت، با سامانه ۲۰۱۱۷ تماس بگیرند.
مسئول روابط عمومی مخابرات منطقه هرمزگان یادآور شد : پس از تماس مشتری و ثبت شماره تلفن در سیستم خرابی در اسرع وقت ماموران رفع خرابی برای رفع مشکل به محل اعزام خواهند شد ، همچنین شهروندان گرامی می توانند برای اطلاع از سامانه های غیر حضوری به سایت www.tci.ir مراجعه و یا با سامانه ارتباطات مردمی اداره روابط عمومی به شماره ۲۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

پایان خبر/