نماینده ولی فقیه در هرمزگان :

منطقه ویژه پارسیان و سواحل مکران دو بال توسعه ای هرمزگان هستند و بندر پارسیان نقش موثری در اقتصاد کشور دارد

  پرینت
منطقه ویژه پارسیان و سواحل مکران دو بال توسعه ای هرمزگان هستند و بندر پارسیان نقش موثری در اقتصاد کشور دارد
شناسه خبر : 26973 | تاریخ انتشار : 18 دی 1402 - 12:31 |
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت : پیشرفت در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان نسبت به سفر ۴ سال گذشته که به این منطقه داشتم بسیار چشمگیر و محسوس است.

به گزارش صبح دریانیوز ، حجت الاسلام محمد عبادی زاده در بازدید کامل از پروژه های سرمایه گذاری و زیرساختی منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در جمع مدیران و پرسنل این منطقه بیان داشت : چهار سال گذشته سفری به پارسیان و منطقه ویژه داشتم، امروز که مجددا به منطقه ویژه آمده ام تغییرات گسترده و رشد قابل توجهی را می بینیم که این امر حاصل تلاش و زحمات مدیران و پرسنل این منطقه است.

حجت الاسلام عبادی زاده عنوان کرد : منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در غرب استان و توسعه سواحل مکران در شرق استان به عنوان دو بال توسعه ای هرمزگان هستند که مسئولان باید توجه ویژه ای به این دو منطقه داشته باشند.

وی تصریح کرد : با راه اندازی و تکمیل بندر پارسیان در آینده نزدیک شاهد داشتن دو بندر بزرگ هم سطح بندر شهید رجایی در هرمزگان و کشور خواهیم بود. این بندر می تواند نقش موثری در مبادلات تجاری و اقتصادی کشور ایفا کند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود : جامعه محلی، نقش مهمی در پیشرفت و توسعه کشور دارد و یکی از جاهایی که جامعه محلی را می توان به آن نزدیک کرد بخش های مولد است. لذا بانک اطلاعاتی از افراد بیکار آماده شود و این افراد در آن بانک ساماندهی شوند.

به گفته حجت الاسلام عبادی زاده ، نقش شرکت های دانش بنیان یک نقش کم نظیراست و ارتباط هرچه بیشتر با این شرکت ها باعث توسعه منطقه ویژه می شود.

وی ارتباط دانشگاه با صنعت را مهم شمرد و بیان داشت : حلقه های ارتباطی منطقه ویژه با دانشگاهای بزرگ کشور و خارج کشور شکل بگیرد.

پایان خبر /

برچسب ها
نوشته های مشابه
مسیر شفافیت از ارتباطات سامانه‌ای با حذف کاغذ می‌گذرد
کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک بندرعباسی خارج شد
معاون فنی مهم‌ترین گمرک شهید رجایی هرمزگان منصوب شد
راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
ترویج فرهنگ سلامت یک وظیفه همگانیست
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه بسته شده است.