به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، حمیدرضا مومنی از مدیریت ثبت شرکت های سازمان منطقه آزاد قشم بازدید کرده و از روند فعالیت های عملیاتی این مدیریت مطلع شد.
وی با حضور در میان کارکنان این مدیریت به صورت مستقیم با کارکنان به گفت و گو پرداخت و ضمن تاکید بر لزوم مشتری مداری، از تلاشهای بیوقفه آنان تقدیر کرد.
مومنی همچنین از مراجعه کنندگان، جویای درجه رضایت از عملکرد کارکنان شده و با چند تَن از سرمایه گذاران حاضر در این مدیریت که برای پیگیری فرآیند ثبت شرکت هی خود مراجعه کرده بودند، گفت و گو کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از مراجعه کنندگان این مدیریت به عنوان سرمایه های منطقه آزاد قشم یاد کرد و خواستار تکریم و حفظ منزلت مشتریان و در نهایت، کمک به موفقیت در اهداف تعیین شده سازمانی شد.
نقش کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم در جذب و حفظ سرمایه گذاران کلیدی است
پرینترییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، در بازدید سرزده از مدیریت ثبت شرکت ها، بر لزوم پایبندی هر چه بیشتر کارکنان سازمانی به اصل مشتری مداری تاکید کرد.
https://sobhedarya.ir/?p=2113
برچسب ها
نوشته های مشابه
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Friday, 22 November , 2024