مجمع انتخابات هیئت والیبال استان هرمزگان به ریاست داورزنی رئیس فدراسیون والیبال وبا حضورامیاری مدیر کل ورزش وجوانان استان و سایر اعضای مجمع در محل سالن جلسات مجموعه ورزشی کارگران برگزارشد.

به گزارش  پایگاه خبری صبح دریا نیوز، مدیرکل ورزش وجوانان استان در این مجمع  گفت : امروز شاهد برگزاری مجمع هیئت والیبال بودیم و امیدواریم  رئیس هیئت جدیدبا برنامه ریزی که انجام میدهدشاهد موفقیت ها و رشد و توسعه ورزش والیبال استان بیش از پیش باشیم.

محمود رضا امیاری  افزود: الهامی رئیس سابق هیئت والیبال استان فعالیت های خوبی در این سال ها برای رشد و توسعه والیبال استان انجام داده است و از تمامی فعالیت ها و تلاش هایش در جهت پیشبرداهداف والیبال استان   تشکر و قدردانی می کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد : رئیس هئیت جدید با ارتباط و تعامل خوبی که با فدراسیون والیبال برقرار می کند باید از تمامی ظرفیت ها برای توسعه والیبال(ساحلی و سالنی)در استان استفاده کند.

 رئیس فدراسیون والیبال در این مجمع ضمن گرامیداشت سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر اظهارداشت: توفیقی نصیب بنده شده تا برای مجمع انتخابات رئیس جدید هیئت والیبال استان هرمزگان در بندرعباس حضور داشته باشم تا این هیئت با انتخاب رئیس هیئت جدید بتواند مثل همیشه برنامه ها و اهداف خود را  انجام دهد.

محمدرضا داورزنی ادامه داد : تغییر و تحولات همیشه سازنده بوده است و تحول برای پیشرفت لازم و ضروریست و امروز نیز با انتخاب رئیس هیئت جدید شاهد یک کار تیمی قوی برای توسعه والیبال در استان هرمزگان هستیم.

رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: کار تیمی همیشه نیازمند تعامل و همکاری همه اعضا می باشد و هیئت ها نیز بازوان قوی برای پیشبرد اهداف هستند.

داورزنی تصریح کرد: استان هرمزگان ظرفیت های خوبی دارد و می تواند مرکزیت والیبال ساحلی کشور را داشته باشدو همچنین این استان ظرفیت میزبانی مسابقات در سطوح مختلف را دارد.

وی افزود: فدراسیون والیبال نیزهیئت هرمزگان را در برگزاری سمینارها،دوره ها و کلاس ها آموزشی برای مربیان ، داوران و …حمایت می کند.

در پایان داورزنی ریاست فدراسیون والیبال از زحمات چندین ساله فریدون الهامی رییس سابق هیئت والیبال استان نیز تقدیر و تشکر کرد.

همچنین در ادامه این مجمع ،  رای گیری انجام شد و عبدالرئوف بستگانی با کسب ۱۵ رای از ۱۵ رای ماخوذه، برای چهار سال آتی به عنوان رییس جدید این هیات انتخاب شد.