هم‌بنیان‌گذار و مدیر ارشد برند جامُش، در نشست معرفی و آغاز به کار رسمی پروژه ملی جزیره سبز هرمز، از تعهد و تلاش این برند در حوزه مسائل زیست‌محیطی و اجتماعی خبر داد.

به گزارش صبح دریانیوز، مرتضی مهدی‌پور، در سخنانی عنوان کرد: ما به عنوان یک بنگاه خلق ارزش مشترک، تمامی تلاش خود را به‌کار می‌گیریم تا در مسائل زیست‌محیطی و اجتماعی جزیره هرمز بیشترین نقش را داشته باشیم.

مهدی‌پور با تاکید بر اهمیت همکاری بین بخش خصوصی و ارگان‌های دولتی افزود: برند جامُش به عنوان یک استارتاپ دانش‌بنیان، بازوی خصوصی در کنار مسئولان استانی و ارگان‌های ذی‌ربط حکومتی است تا بتوانیم نقشی موثر در پیشبرد اهداف زیست‌محیطی جزیره ایفا کنیم.

وی همچنین به انتخاب جزیره هرمز به عنوان نقطه آغاز این پروژه اشاره کرد و اظهار داشت: هدف ما خلق ارزش مشترک برای مردم، محیط زیست و مسئولان است، تا از طریق همپوشانی این موارد بتوانیم یک افتخار ملی را برای نگین سرخ خلیج فارس رقم بزنیم. امیدواریم نتایج مثبت و سریعی در این مسیر به دست آوریم.

مدیر ارشد برند جامُش، مطرح کرد: این پروژه با تمرکز بر بهبود شرایط زیست‌محیطی جزیره هرمز به عنوان نخستین جزیره سبز ایران، گامی مهم در راستای توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست به شمار می‌رود.

پایان خبر/

جمیله دبیری نیا