مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به پهلودهی کشتی پهن‌پیکر ۶۶ هزار تنی روغن در بندر شهید رجایی گفت : تا کنون از این میزان ۲۱ هزار تن محموله این کشتی تخلیه شده و ۴۵ هزار تُن دیگر باقی‌ مانده است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، حسین عباس‌نژاد اعلام کرد : تخلیه روغن‌های این کشتی پهن‌پیکر تا ۲ هفته آینده به اتمام می‌رسد.

عباس‌نژاد ادامه داد : از ابتدای سال جاری تا کنون ۲ فروند کشتی حامل روغن در بندر شهید رجایی تخلیه شده است.

وی با اشاره به وجود سه پایانه نگه‌داری روغن نباتی در بندر شهید رجایی ، مجموع ظرفیت این پایانه‌ها را ۲۵۸ هزار تن و تعداد مخازن نگهداری روغن نباتی در این بندر را ۹۴ مخزن عنوان کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در بخش دیگری میزان تخلیه و بارگیری انواع کالای نفتی و غیرنفتی در بنادر هرمزگان از ابتدای سال جاری تاکنون را بیش از ۳۹ میلیون تن اعلام کرد.

تخلیه بیش از ۷۹۶ هزار تن کالای اساسی

عباس‌نژاد افزود : همچنین در این مدت بیش از ۲۴ میلیون تن کالای غیرنفتی با ۶ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بنادر استان جابه‌جا شده است.

وی تخلیه و بارگیری بیش از ۱۵ میلیون تن کالای نفتی و بیش از ۸۶۰هزار TEU کالای کانتینری را بخش دیگری از عملکرد بنادر هرمزگان از ابتدای سال جاری تا کنون اعلام کرد.

به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در این مدت بیش از ۷۹۶ هزار تن کالای اساسی شامل ذرت ، شکر ، گندم و کود شیمیایی در بندر شهید رجایی تخلیه شده است.

پایان خبر /