رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل کتابخانه های عمومی هرمزگان گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک نوع حکومت و نظارت تربیتی است.

به گزارش صبح دریا نیوز، فعالیتهای متوع با محوریت امر به معروف و نهی از منکر به همت اداره کل کتابخانه های عمومی هرمزگان برگزار شد.

فرشاد محمدی، مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر یک نوع حکومت و نظارت تربیتی است که خداوند باری تعالی، به مسلمانان دستور نظارت بر اعمال دیگر افراد جامعه را داده است و این حق را به آن ها داده که بتوانند با امر به معروف و نهی از منکر در اصلاح امت بکوشند.

وی در ادامه تصریح کرد: اداره کل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان در راستای آگاهی سازی امر به معروف و نهی از منکر کارگاههای مختلفی از جمله «هوش اسلامی» و «انسان مسئول» ، مسابقات کتابخوانی از کتاب « انسان بر سر دو راهی»، نوشته زینب السادات موسوی تبار ، نشست های هم اندیشی و همچنین نصب بنر «حجاب و عفاف» در سراسر کتابخانه های عمومی استان ، اقدام کرده است.

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر کتابخانه های عمومی هرمزگان خاطر نشان کرد: افتتاح کتابخانه آدینه در مسجد جامع بندرعباس از اقدامات بسیار مهم و موثر در جهت ارتقای آگاهی بخشی عمومی است که انجام شده و مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

وی عنوان کرد : تکریم خانواده شهدا و ایثارگران از وظایف مهم هر سازمانی محسوب می شود که خوشبختانه در اداره کل کتابخانه های عمومی هرمزگان به صورت مستمر برگزار می شود.

فرشاد محمدی افزود : برپایی مستمر و پرشور مراسم عزاداری ها در کتابخانه های عمومی استان هرمزگان و همچنین حضور در راهپیمایی های مذهبی و برگزاری نشست های عفاف و حجاب از جمله فعالیتهایی است که  برگزار می شود.

پایان خبر/