معاون فرهنگي اجتماعي مرزباني استان هرمزگان در نشست فصلي روسا و مديران سازمان تبليغات اسلامي استان هرمزگان گفت: امروز روحانيون بيشترين نقش را در كاهش آسيب هاي اجتماعي بويژه قاچاق سوخت در نوار مرزي دارند.

به گزارش صبح دریانیوز،سید مرتضی اولادعلی در نشست صمیمی با روسا و مدیران سازمان تبلیغات اسلامی استان گفت: افزایش تعاملات و همکاری های فرهنگی، اجتماعی، امنیتی، سیاسی با هدف اعتلای هر چه بیشتر نظام اسلامی و توسعه ارزش ها و آموزه های دینی یکی از مهم ترین اهداف برگزاری این نشست است.

این مقام مسئول در مرزبانی هرمزگان در ادامه با اشاره به نقش روحانیت خاطرنشان کرد : روحانیت نقش برجسته و بسزایی در برقراری و پایداری امنیت داشته و این قشر تاثیرگذار جامعه در دست یابی به اهداف رویکرد جامعه محوری مرزبانی با محوریت پیشگیری از جرایم بویژه قاچاق سوخت در نوار مرزی جایگاه ویژه ای دارد.

اولادعلی گفت: تعامل و همدلی دو سویه بین روحانیت و مرزبانی در نوار مرزی می تواند زمینه بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی بویژه قاچاق را از بین برده و از وقوع جرائم جلوگیری کند.

معاون فرهنگی اجتماعی مرزبانی استان هرمزگان در خاتمه یادآور شد: روحانیون نقش هادی و راهنما در رسیدن جامعه به نقطه سلامت و امن را به عهده داشته و همواره به عنوان پشتیبان معنوی نظام هستند و می توانند با شیوه خلاقانه و تاثیرگذار در سخنرانی های خود، مفاهیم و پیام های پیشگیری را به خوبی به جامعه هدف انتقال دهند.

پایان خبر/