در پنجمین جشنواره حمایت از تولید ملی (حاتم) با موضوع ترویج فرهنگ «ارزش‌آفرینی مولد در تولید ناخالص ملی» ، شرکت فولاد هرمزگان توانست تندیس کسب کند.

به گزارش صبح دریانیوز ، پنجمین همایش و جشنواره ملی حاتم (حمایت از تولید ملی) با حضور سکینه سادات‌پاد دستیار رئیس‌جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی ، محسن کوشش‌تبار معاون هماهنگی امور اقتصاد و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور ، آرش نجفی رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران و تنی چند از مسئولان عالی رتبه کشور و صاحبان مشاغل و کسب و کار در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

هدف از برگزاری پنجمین همایش و جشنواره ملی حاتم (حمایت از تولید ملی) نگاه بسیط به موضوع ترویج فرهنگ «ارزش‌آفرینی مولد در تولید ناخالص ملی» به عنوان راهبرد اصلی عبور از ابرچالش­‌های توسعه اقتصادی کشور بود.

فولاد هرمزگان در راستای ایجاد ارزش افزوده، تولید ثروت، کارآفرینی، سرمایه‌گذاری و اشتغال مولد، حرکت به سمت تولید دانش‌بنیان را در دستور کار خود قرار داده است. این شرکت، با الگو قرار دادن شرکت‌های بزرگ فولادی دنیا طراحی و آماده‌سازی نظام مدیریت تکنولوژی و انتقال فناوری، همچنین تدوین نقشه راه فناوری را انجام داده است.

فولاد هرمزگان توانسته است با بهره‌گیری از توان شرکت‌های دانش‌بنیان و همکاری با پارک علم و فناوری استان هرمزگان و دانشگاه‌های معتبر، با استقرار نظام مدیریت و تکنولوژی و ایجاد تحول در نظام نوآوری، موفقیت‌های متعددی را مواردی همچون تولید محصولات جدید و دانش‌بنیان، اجرای طرح‌های دانش‌بنیان در راستای کاهش مصرف انرژی، بومی‌سازی و مهندسی معکوس قطعات و تجهیزات تکنولوژیک و دانش‌بنیان کسب کند. از این رو تندیس پنجمین جشنواره حمایت از تولید ملی(حاتم) به عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان اعطا شد.

پایان خبر /