رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کشور گفت : بزرگترین تلاش دشمن مختل کردن امنیت کشور است و نیروی انتظامی از امنیت و نظم استقرار یافته حفاظت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در مراسم معارفه رئیس جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی هرمزگان در بندرعباس افزود : تلاش خالصانه و عمل مجاهدانه نیروی انتظامی در همه عرصه‌ها ما را به تحسین وا می‌دارد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان هم در این مراسم گفت : عقیدتی سیاسی مولود انقلاب و سازمانی برای اخلاق، معنویت و معرفت افزایی است.

سردار علی اکبر جاویدان افزود : رسالت سازمان عقیدتی سیاسی رشد و شکوفایی و هدایت و نظارت بر اخلاق و معنویت در نیرو‌های مسلح است.

وی گفت : پیچیدگی‌های فعلی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و تمرکز دشمن در حوزه باور‌ها و اعتقادات ما، مسئولیت عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی را بسیار زیاد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود : نیرو‌های مسلح بویژه نیروی انتظامی یکی از حوزه‌هایی است که دشمن برای وارد کردن هجمه به آن سرمایه گذاری می‌کند و سازمان عقیدتی سیاسی برای مقابله با این موضوعات اقدامات خوبی انجام داده است.

در پایان این مراسم حجت الاسلام طالب غفاری به عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی هرمزگان معرفی و حجت الاسلام ابراهیم صفورایی از این سمت تودیع شد.

پایان خبر /