مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در بازدید از پروژه های آبرسانی غرب شهرستان جاسک ، از فعال بودن 3 پروژه در این حوزه با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، عبدالحمید حمزه پور در این بازدید با تاکید بر اینکه شهرستان جاسک ظرفیت بزرگی به نام سد جگین دارد ، افزود : با توجه به بارندگی های خوب در مناطق بالادست این سد بویژه در تابستان باید از این ظرفیت نهایت بهره را برد و نیاز آبی این شهرستان را از این منبع تامین کرد.

به گفته وی، ظرفیت سد جگین به دلیل نبود منابع زیرسطحی تامین آب شرب، یک نعمت برای مردم جاسک بویژه روستاهای غرب این شهرستان است که در تلاش هستیم از این ظرفیت نهایت بهره را برده تا شاهد پایداری آب این شهرستان، در آینده ای نزدیک باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در عین حال به پروژه های فعال در حوزه غرب جاسک اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در قالب چند پیمان اقدام به احداث ۴۵ کیلومتر شبکه توزیع، ۶۵ کیلومتر خط انتقال و ۲ باب مخزن کرده ایم که پیشرفت قابل قبولی دارند.

به گفته حمزه پور، با تکمیل فاز ۱ و ۲ این پروژه، جمعیتی بالغ بر ۳ هزار و ۸۱۲ نفر در ۱۱ روستای بهمدی، باغان، نگر بالا، نگر پائین، نگر بلوچی، گاوبندی، سهران، پازرد، گنگان، گروک بالا، گروک پائین از آب شرب پایدار بهره مند خواهند شد.

وی در ادامه با اشاره به توجه ویژه دولت به این شهرستان و حمایت همه جانبه استاندار از طرح های آبرسانی به جاسک، افزود: مردم شهرستان جاسک طی دو سال آینده شاهد جهش بسیار مناسبی در ارتقای شاخص های کمی و کیفی آب شرب خواهند بود.

انتهای خبر /