رئیس سازمان صمت هرمزگان گفت : این سفر با هدف آشنایی تجار استان با بازار چین ، تبادل اطلاعات در زمینه های اقتصادی ، معرفی مزیتهای استان هرمزگان و دعوت به سرمایه گذاری های مشترک با کشور چین است.

به گزارش صبح دریانیوز ، خلیل قاسمی افزود : بازدید از مراکز تجاری و صنعتی چین، ملاقات با صاحبان شرکتهای مطرح چینی و جلسه مشاوره ای با بازرگانان موفق ایرانی و چینی از جمله مهمترین برنامه های هیئت اعزامی هرمزگان به چین است.

قاسمی اظهار داشت : در این سفر هیات اعزامی بازدید از سی و سومین نمایشگاه صنعت شیشه در شانگهای، بازدید از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک، بازدید از پر تردد ترین بندر کانتینری جهان و الگو برداری و بازطراحی فرایندهای بندری جهت افزایش بهره وری بندر شهید رجایی، بازدید از کارخانه شیشه سازی ctic جهت انتقال دانش در زمینه فراوری مواد معدنی کم عیار از جمله سیلیس، نشست با فعالین اقتصادی و تشکل های مرتبط (B2B) در راستای توسعه استان هرمزگان از جمله برنامه ها خواهد بود.

وی ابا اشاره به اعزام ۳۶ نفر از استان هرمزگان در قالب دو گروه، بیان کرد : ۷ نفر در قالب دو گروه لامپ کم مصرف و خودرو برقی، ۱۰ نفر در قالب دو گروه شیشه و پتروشیمی پکن- شانگهای و ۱۹ نفر در قالب صنعت مونتاژ، فعالین بخش بندری، صنایع پلاستیک، سیمان و لاستیک به شانگهای اعزام شدند.

پایان خبر /