مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از اصلاح فرآیند‌های مربوط به سفرهای دریایی خبر داد و گفت: در تلاش هستیم نوروز امسال تا حد امکان معطلی و صف انتظار متقاضیان سفرهای دریایی را کاهش دهیم.

به گزارش صبح دریانیوز، حمیدرضا محمدحسینی تختی در جلسه طرح سفرهای نوروزی ۱۴۰۴ اظهار کرد: سفرهای دریایی نوروز امسال باید از تسهیلات ویژه‌ای برای شهروندان و گردشگران برخوردار باشد.

محمدحسینی تختی با اشاره به شروع فصل پیک سفرهای دریایی در استان هرمزگان افزود: پیگیری و اجرای ایده‌های جدید در راستای کاهش اتلاف وقت متقاضیان سفرهای دریایی به عنوان یک اصل برای این مدیریت، با جدیت دنبال می شود.

وی با تاکید بر حقوق اهالی جزیره هرمز و قشم در پیک سفرهای دریایی، گفت: بندر شهید حقانی بندرعباس به عنوان بزرگترین پایانه سفرهای دریایی کشور، پیشانی سازمان بنادر و دریانوردی بوده و در مجموع، سفرهای مسافری دریایی تنها محل سنجش خدمات عمومی برای عملکرد سازمانی است.
محمد حسینی تختی با بیان اینکه در صدد تسهیل سفرهای دریایی و رفت و آمد مسافران و گردشگران به جزایر هستیم، تاکید کرد: تاکید مدیرعامل سازمان نیز بر همین مهم بوده که در راستای آن، اطلاع‌رسانی جامع برای جلوگیری از سردرگمی مسافران انجام می‌شود.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان همچنین عنوان کرد: به دنبال تغییر در شیوه اجرای سفرهای دریایی در ایام نوروز و همچنین تعطیلات بهمن‌ماه هستیم.

تختی با اشاره به هماهنگی با سایر ارگان‌های مرتبط در رابطه با سفرهای دریایی نوروز پیش‌رو، اضافه کرد: شناسایی و رفع نقاط ضعف طرح‌های نوروز سال‌های گذشته و توجه به بخش‌هایی که مردم از ما انتقاد دارند، باید مورد توجه تمام مسئولان‌ بخش‌های مختلف سفرهای دریایی طی نوروز امسال باشد.

وی اظهار کرد: آموزش دست‌اندرکاران، پرسنل و خدمه شناورها و تمامی کسانی که مجری سفرهای دریایی نوروز امسال هستند، یکی از مهمترین بخش‌ها برای کاهش مشکلات است که این امر در حال انجام است.

پایان خبر/