دبیر انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و شهدای عرصه رسانه گفت: خبرنگاران و فعالان رسانه نجیب ترین اقشار جامعه هستند که تنها هدفشان پیشرفت و توسعه کشور و انتقال صادقانه صدای مردم به مسئولان است .

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،  حسین روحی  شهید صارمی را نمونه بارز خبرنگار آزاد اندیشی دانست که جان را در راه رسالتی که بر عهده داشت در طبق اخلاص نهاد .

  روحی یاد درگذشتگان رسانه استان را  گرامی داشت و افزود : در سالی که گذشت همکاران صدیق و عزیزمان مرحوم سید علی علوی ، حسن آتش زبان را از دست دادیم و البته خبرنگاران دیگری همچون زنده یاد منصور نعیمی ، زنده یاد سعید دانشور و زنده یاد علی حکیمی آسمانی شدند و از میان ما رفتند که روح همه آنها غریق رحمت قرار گیرد  .

وی با اشاره به استقلال همه جانبه انجمن صنفی روزنامه نگاران و تکیه بر اعضای خود تصریح کرد : خبرنگاران مظلوم ترین قشر در جامعه اهالی رسانه هستند چرا که یکسال باعشق و بدون توقع و چشمداشتی عملکرد مسئولین و مدیران را در جامعه منتشر می کنند ، و سزاوار بهترین نکو داشت هستند اما با کمال تاسف مورد کم لطفی و کم مهری قرار می گیرند . بنابراین این خلا را ما در قالب تشکل ها پُر می کنیم و وظیفه خودمان می دانیم که فقط یک روز در سال با فرصت اندک بخش کوچکی از تلاش و ایثار همکاران را به جامعه معرفی کنیم .

دبیر انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان با اشاره به تقارن هفته خبرنگار با ایام ماه محرم به ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی ، خاطرنشان کرد : ۲ سال بدلیل شیوع کرونا امکان برگزاری دورهمی اعضا وجود نداشت .هرچند این خلا را با برنامه های کوتاه مدت پر می کردیم اما خواسته بحق اعضا بود که دورهمی تحت عنوان مراسم روز خبرنگار برگزار شود . بنابراین با تصمیم هیئت مدیره و احترام به ایام ماه محرم ، مراسم نکوداشت روز خبرنگار ۵مرداد۱۴۰۱در بندرعباس برگزار می شود و میزبان همه اعضای انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان(از سراسر استان ) خواهیم بود . در این روز تلاش خواهیم کرد صرفا برنامه ها به خبرنگاران و فعالان عضو این تشکل تعلق داشته باشد .امیدواریم که اعضا این تلاش جمعی را پذیرا باشند .

انتهای پیام