بهورزان با خدمت به موقع در ارتقاء سطح سلامت جامعه نقش مهمی دارند.

به گزارش صبح دریانیوز،مراسم تقدیر از بهورزان شهرستان با حضور فرماندار شهرستان خمیر،حجت الاسلام والمسلمین شعیب صالحی امام جمعه شهرستان، مدیر شبکه بهداشت، معاون بهداشتی شبکه، شهرداران و اعضای شورای شهر بندرخمیر و بندرپل، کارشناسان واحدهای ستادی شبکه بهداشت و بهورزان با اجرای برنامه های متنوعی از جمله سخنرانی مسئولین ، شعر ، مقاله ، کلیپ یادواره زحمات بهورزان برگزار شد‌.

محمد دلاوری، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرخمیر ضمن تبریک روز بهورزی و عرض خیر مقدم ازهمه مسئولین شهرستان که در مراسم تقدیر از بهورزان حضور داشتند تشکر و قدردانی کرده و گفت: بهورزان ستون‌های اصلی حوزهٔ سلامت هستند و این عزیزان سربازان گمنامی هستند که در خط مقدم حفاظت از سلامتی مردم نقشی بسیار حیاتی بر عهده دارند.

فرماندار شهرستان خمیر نیز دراین مراسم با اشاره به اهمیت نقش بهورزان گفت: بهورزان با حضور فعال و همیشگی خود در مناطق دورافتاده و روستایی، در خط مقدم خدمات بهداشتی و درمانی هستند و این امر تأثیر بسزایی در ارتقاء سلامت جامعه دارد و این خدمات به موقع و متعهدانه، نشان از مسئولیت‌پذیری و عشق به خدمت در میان بهورزان می باشد.
مهندس خواستار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دوران سخت شیوع ویروس کرونا، افزود: بهورزان در خط مقدم مبارزه با این بیماری بودند و با تمام توان خود به خدمت‌رسانی پرداختند. و با حضور مستمر بهورزان در منازل، پایگاه‌های بهداشتی و مراکز واکسیناسیون نشان از آن است که بهورزی فقط یک شغل معمولی نیست، بلکه یک مأموریت خطیر انسانی است.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندرخمیر در این مراسم ،بهورزان را خادمانی صادق خواند که خدمت آنها در روستاها خدمتی ماندگار بوده و ابراز کرد: بهورزان سنگربانان خط مقدم عرصه سلامت در روستاها هستند. که با کمترین امکانات با تلاش شبانه روزی خود نقش بزرگی در پیشگیری از بیماریها، حفاظت از تندرستی مردم و ارتقای سلامت جامعه دارند.

در پایان مراسم نیز از تعدادی بهورزان نمونه و بازنشسته و مراقبین سلامت با اهدای لوح سپاس به پاس زحمات و خدمات آنان تقدیر گردید.

پایان خبر/