در نخستین برنامه پاسخگویی مردمی سال ۱۴۰۴،  پژمان شاهرخی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با حضور در سامانه سامد، سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت، به‌صورت مستقیم پاسخگوی تماس‌های مردمی شد.

به گزارش صبح دریانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، در این برنامه که با هدف تقویت ارتباط بی‌واسطه با مردم و بررسی مشکلات شهروندان و کارکنان دانشگاه برگزار شد،  شاهرخی با پاسخ به ۱۸ تماس تلفنی، در جریان مسائل و درخواست‌های مطرح‌شده از سوی تماس‌گیرندگان قرار گرفت و دستورات لازم برای پیگیری موضوعات به معاونت‌ها و واحدهای مسئول ارجاع داده شد.

این دومین حضور رسمی رئیس دانشگاه در سامد پس از انتصاب به این مسئولیت بود و با استقبال مخاطبان همراه شد. در این برنامه زارع معاون تحقیقات و فناوری،موصلی معاون توسعه مدیریت و منابع،میری معاون دانشجویی و فرهنگی، و  میرزاده معاون بهداشتی، مشارکت فعال داشتند و به فراخور موضوعات، آماده پاسخگویی و پیگیری مطالبات مردمی بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در حاشیه این برنامه اظهار داشت: پاسخگویی شفاف و بی‌واسطه به مردم، یکی از ارکان مهم مدیریت در نظام سلامت است و حضور در چنین برنامه‌هایی فرصت ارزشمندی برای شنیدن صدای مردم، جلب اعتماد عمومی و بهبود فرآیندهاست.

این اقدام، گامی مهم در راستای ارتقاء ارتباط دوسویه مردم و دانشگاه و تسریع در رفع موانع و مشکلات حوزه سلامت در استان به شمار می‌رود.

پایان خبر/