به گزارش صبح دریانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، در این برنامه که با هدف تقویت ارتباط بیواسطه با مردم و بررسی مشکلات شهروندان و کارکنان دانشگاه برگزار شد، شاهرخی با پاسخ به ۱۸ تماس تلفنی، در جریان مسائل و درخواستهای مطرحشده از سوی تماسگیرندگان قرار گرفت و دستورات لازم برای پیگیری موضوعات به معاونتها و واحدهای مسئول ارجاع داده شد.
این دومین حضور رسمی رئیس دانشگاه در سامد پس از انتصاب به این مسئولیت بود و با استقبال مخاطبان همراه شد. در این برنامه زارع معاون تحقیقات و فناوری،موصلی معاون توسعه مدیریت و منابع،میری معاون دانشجویی و فرهنگی، و میرزاده معاون بهداشتی، مشارکت فعال داشتند و به فراخور موضوعات، آماده پاسخگویی و پیگیری مطالبات مردمی بودند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در حاشیه این برنامه اظهار داشت: پاسخگویی شفاف و بیواسطه به مردم، یکی از ارکان مهم مدیریت در نظام سلامت است و حضور در چنین برنامههایی فرصت ارزشمندی برای شنیدن صدای مردم، جلب اعتماد عمومی و بهبود فرآیندهاست.
این اقدام، گامی مهم در راستای ارتقاء ارتباط دوسویه مردم و دانشگاه و تسریع در رفع موانع و مشکلات حوزه سلامت در استان به شمار میرود.
پایان خبر/
Thursday, 5 June , 2025