سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: امنیت کشورمان مدیون رشادت‌ها و جانفشانی های شهدا، ایثارگران، جانبازان و خانواده های معظم آنها است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،احسان کامرانی در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان، عنوان کرد: امنیت کنونی کشورمان مدیون رشادت‌ها و جانفشانی های شهیدان، ایثارگران، جانبازان و خانواده های معظم آنها است.

 کامرانی افزود: استان هرمزگان ١۵٠٠ شهید در راه حراست از ارزش های انقلاب اسلامی و مرزهای اعتقادی تقدیم کرده است.

 وی، خاطرنشان کرد: خدمت رسانی مطلوب به خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان رسالت همگانی است.

 کامرانی در همین خصوص، تصریح کرد: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به عنوان متولی، رسالت بسیار مهمی در خدمات رسانی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران دارد و از همه ظرفیت های استان بایستی در این راه بهره گرفت.

 وی گفت: تقویت بنیه علمی فرزندان شهدا و ایثارگران برای حضور آنها در دانشگاه های برتر کشور ضروری است و باید برای آن به طور جدی برنامه ریزی کرد.

 کامرانی در همین خصوص، افزود: اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران از مهمترین دغدغه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است که نیازمند توجه ویژه است.

وی تصریح کرد: در زمینه اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران کلیه دستگاه های اجرایی و بنگاه های اقتصادی وظیفه دارند در رفع دغدغه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران پیشگام شوند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: تقویت زیرساخت های رفاهی ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران نیازمند توجه و پیگیری است.

انتهای پیام