مدیرکل بهزیستی هرمزگان با حضور در دفترکار محمدرضا صفا رییس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی هرمزگان از همکاری ، همراهی و حمایت های ویژه وی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مدیرکل بهزیستی هرمزگان در دفتر کار محمدرضا صفا رییس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی هرمزگان و از خیرین بنام استان حضور یافت و با اهدای تابلوی دست ساخته هنرمندان توانخواه استان ، از همراهی و همکاری وی با اداره کل بهزیستی استان در خدمت رسانی به محرومین و افراد دارای معلولیت و توجه ویژه به جامعه هدف قدردانی کرد.

سامیه جهانشاهی در این دیدار نقش نیکوکاران و خیراندیشان در توانمندسازی مددجویان بهزیستی را غیرقابل انکار و شایان تقدیر، توصیف کرد و گفت : خیرین بازوان توانمند بهزیستی هستند و سهم مهمی در رفع مشکلات گروه‌های هدف این سازمان دارند .

وی با اشاره به خدمات بسیار متنوع بهزیستی و منابع محدود عنوان کرد : سازمان بهزیستی به عنوان یک سازمان تخصصی و حمایتی دارای وظایف متعددی در حوزه‌های اجتماعی، توانبخشی، پیشگیری ، مسکن و اشتغال با جامعه هدف گسترده است اما خیراندیشی نیکوکاران ، همواره کمک حال ما بوده و این بزرگواران در هر شرایطی حامی و همراه بهزیستی و جامعه هدف آن هستند که انصافا باید قدردان خدمات و نیکوکاری‌های آنان باشیم.

انتهای پیام