نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در سفر به بندرخمیر با اشاره به مزیت‌ها و ظرفیت‌های بی‌نظیر این شهرستان گفت: تقویت زیرساخت‌های گردشگری و توجه به اقتصاد دریا در این شهر تالابی ضروری است و باید با جدیت دنبال شود.

به گزارش صبح دریانیوز، فاطمه جراره روز شنبه در جریان این سفر و در نشست‌ها و بازدیدهای میدانی از بخش‌های مختلف بندرخمیر، اظهار کرد: دریا و ظرفیت‌های گردشگری مهم‌ترین ظرفیت‌های این شهرستان است، باید مسایلی همچون ته لنجی، بازارچه‌های ساحلی و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان با جدیت دنبال شود تا شاهد توسعه همه جانبه این منطقه باشیم.

وی حوزه بهداشت و درمان و زیرساخت‌های درمانی را از دیگر چالش‌های شهرستان بندرخمیر عنوان کرد و گفت: زیرساخت‌ها و امکانات درمانی این بندر نیازمند بهبود جدی است که تلاش خواهیم کرد به عنوان نماینده این مردم، این حوزه نیز مورد توجه ویژه مسوولان مرتبط قرار گیرد و شاخص‌های درمانی شهرستان ارتقا پیدا کند.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، بندرخمیر، حاجی آباد و بوموسی در مجلس شورای اسلامی همچنین با حضور در جمع مردم و در نشست با شوراها و شهرداران شهر بندرخمیر، بیشتر مسایل این شهرستان را احصا و بر حل معضلات اساسی و تقویت ظرفیت‌های بی‌نظیر این شهرستان تاکید کرد، اظهار کرد: در این نشست مباحث مختلفی از جمله در حوزه ارزش افزوده، آلایندگی، کمبود ماشین آلات و مسایلی همچون کمبود اعتبار در شهرداری و لزوم ایجاد درآمد پایدار مطرح شد.

جراره یادآور شد: دیگر مسئله‌ای که در این نشست مطرح شد و باید به آن توجه شود مبحث پرداخت مسوولیت‌های اجتماعی صنایع جوار شهر بندرخمیر است؛ معتقد هستیم در این خصوص باید مسوولیت‌های اجتماعی هدفمند شود و ضمن جلوگیری از انجام کارهای پراکنده و سطحی، مسایل عمده شهرستان از این محل رفع شود.

وی ادامه داد: در ادامه این سفر نشستی با دهیاران وشوراهای بخش و مرکزی بندرخمیر با حضور معاونان فرماندار، بخشدار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با مسائل مردم داشتیم که در این نشست نیز مسایل عمده بخش به‌ویژه در حوزه آب، برق و مخابرات احصا شد و تلاش داریم با همراهی مسوولان استانی برای کاهش معضلات گام برداریم.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر دیدار با ۲ خانواده شهید در این سفر و حضور در جمع مردم روستای «پل گل کن» و دیدار با بانوان، دهیار و شوراهای روستای این منطقه، تصریح کرد: در این سفر همچنین با حضور در شهر بندرپل نشستی با مردم، شوراها و شهردار داشتیم که مسایل این شهر از جمله در حوزه آسفالت، امکانات ورزشی، زیرساخت‌های آموزشی و راه دسترسی «پل انگور» احصا شد و حل مشکلات را از مسوولان استانی پیگیری خواهم کرد.

پایان خبر/