عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: متأسفانه شهردار بندرعباس نتوانسته آنگونه که زمان انتخاب و به طور مدون پس از آن وعده داده بود، عمل کند و بدین ترتیب می‌توان گفت که وی، بانی مدیریتی بسیار ضعیف در شهرداری بندرعباس است.

به گزارش صبح دریانیوز، احمد کناری‌نژاد در رابطه به کیفیت پایین اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی ازجمله مسیر دوچرخه سواری توسط شهرداری بندرعباس، عنوان کرد: یکی از مواردی که شهر بندرعباس طی این دوره مدیریتی تجربه کرده، عدم مطالعه برای اجرای پروژه‌های عمرانی است.

کناری نژاد افزود: نمود این مسئله را می‌توان در اندک پروژه‌های اجرا شده، مانند مسیر دوچرخه سواری مشاهده کرد.

عضو کمیسیون معماری و شهرسازی  شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به انتقاد شهروندان از کیفیت ضعیف پیست دوچرخه سواری، گفت: ما هم می‌دانیم که این پروژه چطور اصطلاحا”سمبل‌کاری” شد تا به دیدگاه شهردار بندرعباس، بخشی از ضعف‌های عدیده را پوشش دهد، غافل از اینکه همین پروژه، بدون نظارت و دارای ایرادات فراوان ازجمله کیفیت واقعا ضعیف، مشتی نمونه، از خروارها بی‌مدیریتی است.

کناری‌نژاد ادامه داد: پیست دوچرخه سواری با صرف هزینه ۳۰ میلیارد تومانی، کیفیت بسیار ضعیفی دارد و شاهد هستیم که اکنون با گذشت تنها دو سه ماه از بهره‌برداری آن، بخش قابل توجه آن تخریب شده است.

این نماینده مردم بندرعباس در شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: عدم توانایی و مدیریت ضعیف شهرداری بندرعباس در بازسازی ایستگاه‌های اتوبوس نیز نشان‌دهنده ضعف در بانی مدیریت شهر، و همچنین عدم درک شهردار از مقوله اساسی حمل و نقل عمومی است.

وی با تاکید بر اینکه ظاهرا شهردار اعتقادی به حمل و نقل عمومی ندارد، تصریح کرد: شهرداری بندرعباس تا زمان تغییر مدیریت و پیدا کردن مدیر قوی، با تجربه و با درک، در همین روند ناامیدکننده رو به عقب پیش می‌رود.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در انتها نیز با تاکید بر اینکه متاسفانه مدیریت شهر توانایی و اعتقادی برای نگهداشت پروژه‌های اجرا شده ندارد، مطرح کرد: امید داریم شهردار بندرعباس در فرصت باقیمانده، نگاهی به وعده‌های شیرین خود و حامیانش بیندازد و با مطالعه درخصوص اولویت‌های شهر، حداقل نسبت به بخشی از درخواست‌های شهروندان جامه عمل، و نه حرف، بپوشاند.

پایان خبر/