نماینده کانون زنان بازرگان استان هرمزگان در جزیره کیش معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، در این نشست که با حضور رییس کانون زنان بازرگان هرمزگان و مدیران کل فنی و حرفه ای و امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان همراه بود،  نازنین فاتحی به عنوان نماینده کانون زنان بازرگان استان در جزیره کیش معرفی شد.

رییس کانون زنان بازرگان استان هرمزگان در این نشست گفت: تلاش برای بهبود فضای کسب‌ و ‌کار بانوان در راستای توسعه و ارتقا کارآفرینی در این حوزه و پیگیری جهت رفع موانع موجود از اهداف بسیار مهم این کانون است.

فرحناز علوی ، افزود: در حال حاضر پیگیری مشکلات بانوان فعال در عرصه‌های اقتصادی در ایام کرونا و شناسایی راهکارهای اجرایی در دوران پساکرونا و ارائه آن به دستگاه‌های ذیربط جزء اولویت‌های کانون قرار گرفته است.

علوی حمایت و تشویق بانوان در امور اقتصادی، هم‌سو کردن  فعالیت بانوان  در راستای توسعه اقتصادی استان، فراهم ساختن زمینه‌ فعالیت بانوان در عرصه تولید و تجارت، ارائه مشاوره‌های تخصصی و حقوقی به آنان و پشتیبانی از تجاری‌سازی فعالیت‌های نوآورانه زنان را از اولویت‌های کاری این کانون عنوان کرد.

وی عنوان کرد: استفاده از ظرفیت های تجاری و گردشگری جزیره کیش و فراهم آوردن عرصه برای گسترش فعالیت بانوان در عرصه های اقتصادی دستاوردهای بسیار خوبی به همراه دارد و امید داریم کانون زنان بازرگان استان بتواند گام های موثری در این راستا بر دارد.

گفتنی است ،  این مراسم در جزیره کیش با حضور اعضا هیات مدیره اتحادیه کانون زنان بازرگان استان، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای و مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان همراه و جمعی از زنان بازرگان جزیره کیش همراه بود.