شهردار بندرعباس گفت: پليس راهور همكار مستقيم ما در مديريت شهری است و تعامل دو جانبه پليس و شهرداری در حوزه ترافيک و حمل و نقل امنيت جانی مردم را تامين می كند، ما معتقديم پليس قدرتمند و مردمی، ضامن تامين نظم انظباط پايدار در شهر است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، به مناسبت روز حمل و نقل، نشست مشترک مهدی نوبانی و سرهنگ مجید صالح پور رییس پلیس راهور استان  و ارجمند معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس برگزار شد.

نوبانی گفت: ارتباط پلیس راهور و شهرداری بخش اعظمی از نظم و انظباط شهری را بر عهده دارد و تعامل این دو مجموعه مشکلات ترافیکی و حمل نقل درون شهری را رفع کرده است.

وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات پلیس و همکاران حوزه حمل و نقل عنوان کرد: تقدیر اصلی از زحمتکشان را خداوند انجام می دهد و وظیفه ماست که در  هر حوزه ای آماده خدمت به مردم باشیم.

نوبانی افزود: پلیس همکار مستقیم ماست و نقشه راه ما در حمل و نقل و ترافیک شهری همگام با راهنمایی و رانندگی است و قطعاً با نصب دوربین ها نقش بازدارندگی از تخلفات راهنمایی و رانندگی  در سطح شهر اتفاق خواهد افتاد.

وی خاطر نشان کرد: نقاط حادثه خیز شهر توسط پلیس شناسایی میشود و شهرداری در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل و نصب علایم راهنمایی و رانندگی ورود خواهد کرد.

شهردار بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در شهرک پیامبر اعظم(ص) پس از اینکه مسکن و شهرسازی زمین به شهرداری واگذار کرد، ایستگاه راهنمایی و رانندگی  برای نیروهای پلیس ساخته خواهد شد تا دغدغه های مردم و پلیس در آن منطقه رفع شود.

در این دیدار که با حضور جمعی از نیروهای پلیس راهور، مدیران شهرداری مناطق ، و مسولین حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس برگزار شد، شهردار بندرعباس از نیروهای پلیس و همکاران حوزه حمل و نقل و ترافیک شهری تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام