استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه اجرایی شدن سیستم حکمرانی هوشمند فسادهای اداری را از بین می‌برد گفت: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در دستور کار شرکت مخابرات استان قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،مهدی دوستی در دیدار با مدیرعامل و کارکنان شرکت مخابرات هرمزگان به مناسبت هفته ارتباطات اظهار داشت: ارتباطات و حکمرانی هوشمند یکی از مولفههای اصلی و اصول اساسی است که دغدغه من بوده و همواره بر تحقق این حکمرانی هوشمند تاکید کردهام.

دوستی افزود: در سیستم حکمرانی هوشمند فساد از بین میرود چرا که کارها سیستمی و هوشمند انجام میشود و در نتیجه این نر مباحث فسادزا با ایجاد کردن فضا و بستر مناسب از بین میروند.

وی گفت: توسعه زیرساختهای ارتباطی در استان یکی از مسائلی است که به شدت پیگیر آن هستیم و از این رو طی یک تفاهم نامه که اخیرا به امضا رسیده قرار است بحث هوشمند سازی را در دو منطقه جزیره هرمز و بندر کنگ داشته باشیم.

دوستی تصریح کرد: بر مبنای این تفاهم نامه در این دو منطقه به صورت طرح پایلوت کشوری، هوشمند سازی اجرایی میشود و شرکت مخابرات استان نیز اگر طرحهایی نظیر این مسئله داشته باشد حمایت میشود.

وی گفت: ارتباطات در عصر جدید و به خصوص در زمان شیوع کرونا خود را خوبی نشان داد و مزیتهای آن انکار ناپذیر است از سوی دیگر با برقرار شدن ارتباطات ویدئو کنفرانسی مانع هدر رفت هزینه و زمان برای بسیاری از جلسات با پایتخت شدهایم که این موارد اهمیت توسعه زیرساختهای مخابراتی در سطح استان را میرساند.

دوستی ادامه داد: فساد در کشور بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب سیستماتیک نیست اما میتوان با فعال کردن سیستم هوشمند سازی و حکمرانی هوشمند فسادهای موجود را نیز به حداقل کاهش داد.

استاندار هرمزگان از شرکت مخابرات به عنوان یکی از شرکتهای پر پروژه یاد کرد و گفت: پروژههای شاخص این شرکت در هفته دولت و یا دهه فجر و در حضور مقامات عالیرتبه کشوری افتتاح میشوند و مورد استفاده قرار میگیرند.

در این دیدار همچنین مدیرعامل شرکت مخابرات هرمزگان گزارشی از آخرین پروژههای در دست اقدام این شرکت، برنامه ریزی و هدف گذاری طرحهای توسعه زیرساختهای ارتباطی استان به مهندس دوستی ارائه کرد.

انتهای پیام