مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارسیان در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان پارسیان از افزایش موارد مثبت کرونا در شهر کوشکنار و روستای زیارت خبر داد و گفت: بر اساس مصوبات این ستاد، محدودیت رفت و آمد در شهر کوشکنار و روستای زیارت پارسیان اعمال شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، آمنه ماجدی در خصوص افزایش موارد مثبت کرونا در شهر کوشکنار  گفت: ۳ نفر از اهالی شهر کوشکنار طی سفر تفریحی به سپیدان ناقل بیماری شده و با حضور در دورهمی های خانوادگی سبب شیوع بیماری کرونا در این شهر شده اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان پارسیان در خصوص افزایش موارد مثبت در روستای زیارت عنوان کرد: پس از برگزاری مراسم عروسی در روستای زیارت شاهد شیوع بیماری کرونا در روستای بندری زیارت شدیم.

دکتر ماجدی افزود: به منظور پیشگیری و کنترل بیماری کووید ۱۹ مبادی ورودی و خروجی شهر کوشکنار و روستای زیارت به مدت یک هفته کنترل و محدود می گردد و کلیه مساجد، سالن ها و زمین های ورزشی، باشگاه ها و مناطق گردشگری در سطح شهر کوشکنار و روستای زیارت به مدت یک هفته تعطیل خواهد بود همچنین هرگونه تجمع و برگزاری مراسم عزاداری و عروسی طی این یک هفته ممنوع می باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارسیان تاکید کرد: می بایست همه اقشار مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی کوشا باشند.