در ادامه مراسم تجلیل و قدردانی از پیشکسوتان فوتبال بندرعباس ، اسماعیل مرادی دبیر هیئت فوتبال شهرستان از ابوالقاسم الماسی بندری پیشکسوت و معلم ورزش شهرستان بندرعباس به سبب یک عمر تلاش شایسته در جهت ارتقاء و رشد فوتبال این شهرستان تقدیر و تکریم به عمل آورد‌‌.

به گزارش صبح دریانیوز ، این مراسم از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال شهرستان بندرعباس که به نام ابوالقاسم الماسی بندری نامگذاری شده بود ، قبل از آغاز دیدار دو تیم یاران جوان شمیل و اتحاد سرخنگی در استادیوم اختصاصی شهدای قائم برگزار شد.

ابوالقاسم الماسی بندری که در جهت توسعه فوتبال به خصوص فوتبال آموزشگاهی نقش تأثیرگذاری را ایفا کرده است متولد ۱۳۴۳ شهرستان بندرعباس از سن ۱۲ سالگی در زمین‌های خاکی همراه با تیم نبرد بندرعباس فوتبال خود را آغاز کرد. اوایل شروع فوتبال با پست دروازه بانی بود اما به مرور تبدیل به یک مدافع و سپس در پست هافبک تا پایان فوتبال خود را ادامه داد.

شروع کارش در کسوت مربیگری از سن ۲۰ سالگی بود که با شرکت در یک دوره مربیگری به عنوان جوانترین مربی انتخاب و کار خود را رسما آغاز کرد.

الماسی سابقه بازی در باشگاه های شهدای قائم ، خورشید و نبرد بندرعباس دارد و قهرمانی با مدارس مختلف در طول خدمت در آموزش و پرورش ابتدایی ، راهنمایی ، متوسطه نایب قهرمانی مسابقات خانواده شاهد ایران با تیم بنیاد شهید ( فرزندان شاهد ) را در کارنامه دارد.

وی مسوولیت های همچنان دبیر تربیت بدنی ، عضو کمیته آموزش ، ناظر مدارس فوتبال ، دبیر مدارس فوتبال ، مسئول کمیته فرهنگی و بازی های جوانمردانه و مسئولیت های اجتماعی ، مربی فرهنگی و مدرس کمیته اخلاق حرفه‌ایی کشور در هیئت فوتبال استان هرمزگان را داشته است و در امر مربیگری با تیم های پایه و بزرگسالان نبرد بندرعباس ، نخل ، قائم ، خورشید ، آرمان کیان ساحل، مدیریت فنی باشگاه‌ نبرد بندرعباس ، مدارس فوتبال خورشید ، نبرد بندرعباس و الماس بندر را عهده دار بوده است.

پایان خبر /