طی آیینی با حضور جباری نماینده غرب استان در مجلس شورای اسلامی ، باوقار سرپرست نوسازی مدارس استان و‌ جمعی از مسوولین شهرستان بستک کلنگ 6 سالن ورزشی دانش آموزی در روستاهای بخش مرکزی شهرستان بستک به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، باوقار اظهار داشت : ۶ سالن ورزشی دانش آموزی در راستای افزایش سلامت روحی، روانی و جسمانی دانش آموزان که هر کدام در یکی از روستاهای بخش مرکزی این شهرستان احداث می شود.

به گفته وی سالنهای ورزشی دانش آموزی در زمینی به مساحت ۷۰۴ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان در روستاهای بخش مرکزی شهرستان بستک احداث خواهد شود.

سرپرست نوسازی مدارس استان هرمزگان ضمن قدردانی از حمایت ویژه نماینده محترم غرب استان در مجلس شورای اسلامی در خصوص پیگیری و تخصیص اعتبار جهت احداث این سالن های ورزشی خاطرنشان کرد : اعتبار این سالنهای ورزشی از منابع نفت ، منابع در اختیار نماینده غرب استان در مجلس و کمیته برنامه ریزی شهرستان تامین شده است.

گفتنی است ، بازدید از پروژه های نیمه تمام و در دست اجرای فضاهای آموزشی شهرستان بستک با همراهی مهندس جباری نماینده غرب استان در مجلس از دیگر برنامه های سرپرست نوسازی مدارس هرمزگان در این شهرستان بود.

شایان ذکر است ، سالن های ورزشی در روستاهای انوه ، انجیردان، چاه دزدان، فاریاب کوهیچ، ایلود و مردنو احداث می شود.

پایان خبر /