شهریاری مدیرعامل پارک پتروشیمیایی افق هلدینگ خلیج فارس به اتفاق هیئت همراه ضمن دیدار با علی اصغر علامه مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان از پروژه های زیرساختی ، سرمایه گذاری و تاسیسات زیربنایی بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، محل احداث پارک متانول ، پروژه های زیرساختی، تاسیسات آب شیرین کن، سایت شمالی و سایت جنوبی از جمله برنامه های بازدید این گروه بود.

علامه در این دیدار بیان داشت : این منطقه در در سال ۱۳۸۴ با عنوان منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر پارسیان فعالیت خود را آغاز کرد که طی ۱۳-۱۴ سال گذشته طرح‌هایی که شروع کرده بود، به کندی جلو رفت اما خوشبختانه طی دو سال اخیر با توجه ویژه وزارت صمت و ایمیدرو این پروژه‌ها که در تمامی حوزه‌های مد نظر ما تعریف‌شده‌اند، به طور متوازن و با شتاب بیشتری در حال پیشروی است.

مدیرعامل منطقه ویژه پارسیان بیان داشت : بندر پارسیان تنها بندر کشور است که صفر تا صد آن با تکیه بر توان داخل ساخته شده و بندری صددرصد ایرانی به شمار می‌رود ؛ یعنی طراحی ، مهندسی ، اجرا و تامین مالی آن تماماً داخل کشور انجام شده و هیچگونه وابستگی به لحاظ دانش ، اجرا و سرمایه به خارج از کشور ندارد.

بندر پارسیان نخستین و تنها بندر تخصصی در حوزه معدن و صنایع معدنی است.

پایان خبر /