رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی هرمزگان در نشست خبری به مناسبت روز تامین اجتماعی (25 تیرماه ) در جمع خبرنگاران با اشاره به زمان تاسیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی گفت : در بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی هزینه چیزهای مورد نیاز این قشر از جمله ویزیت پزشک ، عصا ، عینک ، دندان ، سمعک و ... تعریف نشده است .


 به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، ارسلان حیدری با بیان اینکه ظاهراً مسئولان به مشکلات بازنشستگان بی تفاوت شده اند ، افزود : صدای ما تنها از طریق رسانه ها به گوش مسئولان می رسد.

حیدری با درخواست اینکه اگر امکان دارد ما از امکانات تامین اجتماعی استفاده کنیم و از بیمه تکمیلی استفاده نکنیم ، پیشنهاد داد : شرکت بیمه گذار بیمه تکمیلی طرف قراردادمان را استانی انتخاب کنیم و تحمیلی نباشد .

وی ، با اشاره به اینکه ۸ کانون در استان فعالیت می کنند که تنها کانون بازنشستگان و مستمری بگیران بندرعباس دارای دفتر است ، درخواست کرد :  مدیرکل سازمان تامین اجتماعی هرمزگان در سازمان تامین اجتماعی استان حتی به شکل پارتیشن بندی نیز شده است مکانی را در اختیار کانون قرار دهد تا بازنشستگان با سهولت بیشتری  کارهایشان انجام شود .

این مسئول ، اذعان داشت : هیچ خواسته سیاسی نداریم و تنها خواسته ما صنفی است و آن اجرای مصوبه شورای عالی کار است .

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی هرمزگان با بیان اینکه توسعه خدمات غیرحضوری را در دستور کار داریم ، پیشنهاد داد : در کنار بیمه تکمیلی یک ردیف برای بیمه اکمل بازنشسته باز شود که با بیمه تکمیلی دیگری (شرکت بیمه گذار دیگری که خدمات بیشتری برای بازنشستگان و مستمری بگیران دارد قرارداد بسته شود و ما حق بیمه اکمل  پرداخت کنیم .

حیدری ، با اشاره به اینکه دستگاه دیجیتال رادیولوژی در مرکز اسناد پزشکی خاک می خورد ،تقاضا داریم این دستگاه برای خدمات رسانی به مردم به بیمارستان میناب انتقال داده شود ، اضافه کرد : در درمانگاه تامین اجتماعی رودان  یک پزشک تمام کارهای پزشکان متخصصی چون دندانپزشک، زنان و زایمان و … را انجام می دهد و تنها ساعت اداری خدمات رسانی می کند.

وی یادآور شد : بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی هرمزگان سهامداران شرکت های قدرتمند و ثروتمندی هستند،  نمی دانیم چرا سازمان تامین اجتماعی اینگونه با ما برخورد می کند .

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی هرمزگان ،با بیان اینکه جمعیت بازنشستگان هرمزگان ۴۲۰۰۰ تَن است که از این تعداد ۳۱۰۰۰ تَن عضو کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی هستند ،  مطرح کرد : این کانون ۱۸،۹۴۶ عضو در بندرعباس ، ۲۵۸۲ عضو در میناب، ۲۸۵۰ عضو در رودان ، ۳۵۰ عضو در حاجی آباد ، ۵۰۰ عضو درپارسیان ، ۱۴۰۰ عضو در بندرلنگه و بستک ، ۳۳۷ عضو در خمیر ، ۱۱۵۰ عضو در جاسک دارد .

خبرنگار : جمیله دبیری نیا

انتهای پیام